Nuffnang Ads

Thursday, July 5, 2012

mmg Terbaeekkk Sale TRIUMPH June 2012..

Macamana nak story yer.. Nape aku terlalu open nk bercerita pasal bra ni coz member aku ada cakap, ada sale SKIVA kat Ampang.. Itu yg aku open nk bercerita pasal bra.. Hope anda semua tak kisah.. nama pun Sharing & caring ok..

sale Triumph yg aku pergi baru2 ni (27 June 2012 di SS2 Mall)...
Sebenarnya tak plan pun nak gi sale Triumph ni.. Itu pun, en.hubby la bagi tau ada sale Triumph.. What?? terperanjat boboy.. hehehee:P.. sebenarnya sale ni start 26Jun – 1 July kat SS2 Mall

Aku ni pantang dengar barang branded yg jual murah ni... Mana boleh lepaskan peluang tau.. Tapi cdg kul 10 pagi tu aku nak lepak dewan jap dengar ceramah Israk Mikraj.. memang best ustaz tu memberi ceramah.. tak bosan langsung.. best ustaz tu cerita sejarah Rasulullah di Gua Hirak.

Then, aku plan dgn kakak opis aku, jadi ker nak g sale Triump tu.. Akhirnya plan last minit, kul 12.40 kuar opis, terjah gak p sana guna GPS.. Nsib bek aku sempat sambar GPS dr keta hubby aku pagi tadi.. Aku mana tau nak g SS2 Mall coz mall tu baru buka daa.. SS2 Murni Restaurant tu aku tau la.. hehee:P Teringat Dragon food dia.. hehee

Rugi woo kalo korang semua tak g coz bra2 & panties2 dia memang sensasi & seksi tau.. auwww gedix kan.. mcm2 pattern.. push up, cup A-D, macam2 la... hehehee ^-^

Kebanyakan sale Triumph tahun ni, byk yg jual design xberapa baru la kot.. design baru, g la shop lot triump, mesti design baru, tapi harga dia rat2 (ratus2 la).. tapi ok la sale ni, design dia ada ala2 polkadot pun ada..kira ikut design terkini gak la.. tapi mahal sket kot drp tahun 2010.. Aiyakkk zura.. 2010 tu, 2 tahun lepas daaa... mesti la murah, 2 tahun lepas.. Nape aku kata sale Triumph 2010 murah, coz masa tu ada jual bra RM8 jer tau.. Aku borong sampai 3 bra yg sama colour coz harganya RM8 jer masa 2 tahun lepas la..

Tapi, ok gak la tahun 2012 ni, harga berpatutan dibandingkan dengan harga pasaran sekarang.. Triumph.. Amo.. Sloggi.. itu semua brand mahal tu bra & panties dia... Membebel panjang plak aku ni.. hehehe ^-^

Yang paling kelakar, aku ajak kakak opis aku ni sorang jer teman aku.. Malas nak ajak ramai2 coz aku takut xbest, t korang semua salahkan aku plak.. huhuuu... masa tahun 2010 tu, diaorg buat kat Jaya 33 kat area ss2 gak, tapi tempat dia panas tak rasa aircond & tak tersusun sangat... sempit tempat dia masa tu..

Tapi, syukur sangat, aku ucapkan syabas la tahun 2012, korang semua pilih tempat yg best & selesa.. sejuk jer nak memilih.. sampai terleka memilih.. macam nak borong semua jer.. SS2 Mall cantik plak tu.. hehehee.. tp xsempat round / jalan2 pun kat mall tu coz leka dok lepak lama sangat memilih macam2 bra.. tengok2 jam dah kul 1.50 petang.. Alamak lunch hour dah nak abis.. Lunch belum lagi ni.. Biasala gugurl.. Kalo pilih barang, "suka telek sana, telek sini, ada koyak sana ker, ada koyak sini ke".. lumrah kan.. gugurl kat memang teliti mcm tu.. hehehee :D

Kat Sale Triumph SS2 Mall ni memang teratur.. Diaorg asingkan mengikut saiz masing2... Dari saiz 32 - 40 @ 70 - 90...so, kalo saiz korang 34, g jer kat saiz 34.. pilih la design mana yg suka... Panties pun diaorang asingkan.. itu yg mudah nak cari saiz & corak.. kekadang nasib2 gak, kalo ada yg aku minat design & kaler bra tu, tengok2 saiz 38.. mak aii besarnya.. so pandang jer la... hehehee..

Harga dia memang boleh tahan ok, range bra RM 15 - RM60.. Panties plak RM8-25.. Aku tak beli panties coz awal tahun baru2 ni aku dah borong sale panties hush puppies.. Itu sebab aku tak g sale SKIVA yg start ari ni coz aku dah borong Bra triumph banyak gler...

G sale SKIVA pun ok, aku dah pernah g tahun lepas.. harga dia berbaloi gak.. Tapi aku suka bra triumph lagi, coz bra triumph ni kalo masuk mesin basuh, tali bra dia xlonggar k.. still elok macam yg baru... yg kelakar ms pilih bra, boleh men sambar jer mana berkenan... sekali kena RM250 ngam2.. Nsib bek tak keluar duit banyak, kalo tak, lagi tak ingat dunia.. beli RM200 dapat free sehelai panties..

Yang paling kelakarnya.. Nak tau berapa bra aku sambar.. sedar2 10 helai.. hehehee.. Tapi aku amik 7 helai jer, 3 helai tu aku hadiahkan untuk ibu ku tersayang... :* Nak bagi mak mertua, macam tak tau saiz.. sori mak.. sale len kali nanti saya belikan k.. hehehee

okla, nak tengok pattern yg aku beli.. Pattern ni jer la yg cantik bagi aku untuk saiz aku la.. hehee:P

 (4 helai ni aku punyer.. RM25/each)

 (3 helai ni aku punyer.. RM20/each)

silap & rugi tak beli extra bra oren & purple ni banyak2, 
coz sedap & selesa memakainya & push up lagi tu.. 
nampak seksi & mantap tau.. auwwwwww


7 bra milikku.. en.hubby tersengih jer akui tunjuk.. 

 Ada design polkadot tau...

istimewa untuk ibu tercinta...



p/s: baru2 ni Jumaat (29/06/2012), aku g member card SOGO.. ada gak jual sebijik bra Triumph yg aku beli ni.. Mahal lebih RM10 yg aku beli. nasib bek aku g sale kat SS2.. hehehee.. Yg pastu aku & kakak opis aku pun berpuas hati.. :)







No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D