Nuffnang Ads

Wednesday, May 1, 2013

Paramedik Memory Pillow, AKEMI

Aku share n copy drp internet gak.. :)

PERWATAKAN WANITA MENGIKUT BANTAL

Tahukah anda watak wanita?
dapat dikenali melalui cara mereka tidur menggunakan bantal ? 


Ini adalah kerana setiap wanita mempunyai cara dan posisi tidur yang
berbeza-beza. Ada yang suka tidur tanpa bantal, ada yang suka
memeluk bantal dan ada yang mempunyai tabiat meletakkan bantal di
bawah kakinya. Inilah cara para pengkaji menilai sifat wanita
berdasarkan cara memanfaatkan bantal:

Terdapat beberapa kategori dan perwatakan wanita:

1) Memeluk Bantal 

Mereka yg suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai
penghargaan yg tinggi terhadap lukisan,muzik dan satera. Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik .Kadangkala ada yg boleh membaca peristiwa
yg akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sgt prihatin terhadap
kesusilaan dan kesopanan hidup.Wanita kategori ini juga cenderung untuk
memiliki badan yang kurus.


ni jenis aku la. Tersentappp mak tau... aku kalo xda bantal peluk xlena tdo, sanggup xberbantal kepala agar bantal kepala dibuat peluk ok... hehehee:P


2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang keyakinan diri .Dalam kehidupan seharian mereka
memerlukan banyak pendamping atau teman-teman yg dapat membantu mereka.
Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan
pandangan orang lain. Mereka sukar berdikari dan suka bergantung kepada
orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan
seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan
nafsu semata-mata.


4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik.Mereka jarang bergaul dgn org
ramai,malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkkan mereka
cenderung bersifat egois.Mereka juga gemar menempuh jalan pintas
utk mencapai cita2. Mereka tidak suka berusaha.



5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala
sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego. Terlalu
over-confidence juga menyebabkan mereka selalu memandang rendah pada
orang lain.

Sebenarnya aku nak cter pasal Paramedic Memory Pillow.. try click http://paramedik.bbfr.net/t5161-apa-itu-paramedik

Paramedic Memory Pillow?? http://www.akemiuchi.blogspot.com/

semua tau kan paramedic membantu kita keselesaan dan penambahbaikan agar leher n kepala kita tak seliuh.. then bercampur lg dengan memory... manyakk syiokk wooo tdo.. rasa mcm stabil jer kepala kita ni.... sori, ini pendapat aku la.... hehehee

Pada awalnya, hubby aku beli satu jer.. utk Qari jer la.. coz terpengaruh dengan makcik aku kata, anak dia pandai coz drp kecik memang tdo pakai memory pillow.. Aku ni bab utk anak2 pandai, memang aku mudah terpengaruh.. tapi, bagiku usaha belajar sungguh2 memang boleh pandai.. kalo macam aku yg xberapa rajin ni, faham2 jer la.. heheheee:P

Tapi, Qari ni kedekut sangat nk bg mama try dia punyer pillow.. berebut2 dgn anak2... macam budak2 plak aku ni.. kui3.... so, plan bawa semua cuti Labour Day, kami semua g beli kat Tropicana Mall.. punye la jauh ke situ ocz kebetulan hubby aku opis dia memang opposite Tropicana... disebabkan hubby aku tertinggal charger hp kat opis dia, so, p singgah opis dia br menshopping kan diri..

yg kelakarnya, parking dalam opis hubby... then ada sediakan dari parking Damansara Intan ada sediakan buggy ke Tropicana.. yg kelakar nek buggy dalam shopping mall.. kelakar betul.. 1st nek buggy, masa kami sekeluarga bercuti di Iconia Palm Tree Sepang...


ini budak xmo share bantak dgn mama dia... huhuuu

macam ni la rupanya....

yg bagusnya bantal ni, kat tepi dia ada zip.. kalo rasa bantal ni tinggi sangat...
blh keluarkan 1 layer span... memang sesuai utk budak2 kecik..

masa ni baru beli satu...
"
"
"
"
"
"
"
"
tu diaaa... borong sampai 6 biji... 

ibuku 1, adikku 1, faiq 1, hubby 3... baru fair ada 4 biji dh umah aku.. tak berebut ok.. ada extra 1, sape cepat dtg umah aku, blh berebut yek... hehehehee

6biji kami borong.. hehehehee:P

jommm nek buggy :P


kami lepak makan kebab kat cafe tropicana.. tp qari xmo dok atas kerusi, excited nak baring atas bantal.. apa daaa Qari ni.. :P



Sekian, aku tak tau la offer sampai bila... after less kat Akemi xsalah aku RM47++


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D