Nuffnang Ads

Sunday, December 12, 2010

Makan2 Anniversary..

xda apa nak cter.. just aku happy sangat2 family kami dpt berkumpul bersama2 .. along (kakak tercayang) buat anniversary perkahwinan yg ke 5 tahun di Villa Putri, KL sebelah PWTC tempat persinggahan penginapan mereka sekeluarga bila mereka berada di KL.. Kakakku mengajar di Kuching, sarawak dan menetap di sana...

Masa ni (11/12/10), aku tengah berpantang 31 hari.. Baby yg kedua (Arwah Hafiz).. kiranya semua orang lain makan sakan la.. aku just boleh makan spagetti jer coz spagetthi buat daripada beras.. so, xdapat makan laksa Sarawak.. xdapat minum ais.. banyak benda aku xbuleh mamam... huwargggg :((... huhuuu... pandang jer la labi.. hahaa..


so, kita sharing gambar jer la..  :)






Jom amik makanan... Abg Wan dgn aksi candid nya.. :D







 cucu2 ibu berkumpul...


  Ibu @ nenek melayan cucu..


 Maksu & Ateh.. adik2 ibuku..




 Aku interpremmm jer.. hahaa :P



No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D