Nuffnang Ads

Saturday, March 8, 2014

Vacation Family B4 delivered.. Swiss Garden Kuantan

Biasa la aku yg suka2 suggest ajak hubby g bercuti.. Kebetulan ada bajet kami berdua sket, Apa salahnya sekali sekala cuti weekend bawa Qari berjalan2 tdo hotel.. Disebabkan aku pun dah macam sarat 8 bulan preggy.. Apa salahnya g bercuti.. T anak kecik, susah sket nak bawa g bercuti ni.. Ya ke zura?? Hehehehee..

Ya Allah, mohon baby dalam kandungan ku bila dilahirkan macam Abg Qari gak, xnangis bila berjalan n mmg suka berjalan.. hehhehee:P

Tempat percutian yg kami pilih ialah Swiss Garden SPA Resort Kuantan,Pahang.. Lagipun KL-Kuantan xda la jauh sangat.. Lagipun tetiba teringin nak makan kepok lekor bawang dia yg sedap tu.. hehehee:P

Kami Bertolak dari KL ke Kuantan 1/3/14 (Sabtu pagi).. Kami tdo hotel biasa dulu kat Kuantan.. kiranya hotel bajet la.. Apa la nama hotel tu.. t aku cter lain...

Keesokannya baru checkin hotel ni..
Check-In : 2/3/14 (Ahad)
Check-Out : 3/3/2014 (Isnin) - Kiranya isnin tu aku cuti rehat la...

Taraaa... Swiss Garden sudah sampai.. Aku yg suggest hubby g situ.. Dulu ada gak pergi Swiss Garden Kuantan.. Time tu ada seminar Kejuruteraan Awam UTM.. Tapi xtdo situ, just event dalam dewan seminar n breakfast / lunch kat cafe situ jer...

Kali ni kita tdo situ bersama2 family kami bertiga tercayang je.. Okla bilik dia.. selesa.. Tapi dapat katil 2 supersingle.. Queen penuh.. ok macam biasa tdo hotel, tarik tilam, cantum kan.. hehehee

Tapi, aku xsuka swimming pool dia... Dalammm siot.. Dengan perut aku memboyot ni, memang xsesuai kolam dalam2 sangat.. a.k.a Tak sesuai untuk org yg xpandai berenang mcm aku ni.. Kedalaman paras dagu aku.. Agak2 dalam x dengan ketinggian aku 160 cm... Akuni setakat float diri n puak lentang boleh la.. tapi disebabkan aku dah sarat.. xberani nak menanggung risiko.. xpasal@ bersalin baby aku ic pahang.. hehehee:D

So, aku memerhati jer suami tercinta & Qari tercinta berenang2 di pool tersebut.. hehehee

Muka xmakeup.. preggy kali ni malas nak pakai bedak... hahahaa:P
yeayyyyy.. kami otw sudah.. perut dah besar, tapi Qari still manja nak dok riba mama.. :)

Qari excited, sampai2 terus baring kat katil.. hehehee:D
Keadaan katil Super Single sebelum bersepah .. B4 nak tarik & dicantumkan.. hehehee:P

Mama sempat snap photo gmbr toilet.. Toilet dia cantik sebab tile bath tub dia kaler merah...


Keesokannya.. bangun awal hubby ajak tengok matahari timbul..

Damaiiii.. tenangggg...

 Aku malas nak jalan ke tepi laut tu... Jadi pemerhati Anak & abah berposing.. 
Sape tangkap gambar sape ni? hehehee:P

 My Nyawa :)

Balik dari pantai.. Ada budak xsabar nak terjun pool... kita g breakfast dulu yek sayang.. hihiii
 "Ma.. Abah.. cepat la makan.. Qari nak mandi ni"..:P

 Hubby tinggi 164cm... Aku 160 cm.. korang tengok.. Agak2 air paras hidung aku kot.. huhuuu


 Nampaknya mama join pool kids join dengan Qari jer... hehehee:P

 





 *** Ok, kul 2 nak checkout balik KL dah.. then lepas tu g Aziz Satar pekena Satar.. Then g makan Radik Fried Chicken n tapau kepok lekor bawang yg aku suka... ehhehee:P


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D