Nuffnang Ads

Sunday, March 1, 2015

jovianista Gathering 27/02/2015 at Boulevard Hotel

Salam guys... I like this group.. stylo.. open minded.. stailista dgn design from Jovian Mandagie.. Aku mula terjebak disebabkan aku suka design JM.. aku suka beli baju JM sebab bila di calculated balik dgn kita beli kain n hntr tempah kat tailor... Lebih kurang harga.. better grab JM yg baju dia fuhhhh glamer Wa cakap Lu.. dan yg Bestnya kain dia x panas walaupun ada lining.. Kalo tailor dh cas 2X tau.. hihiii...

Baru2 ni a.k.a Semalam aku join gathering Jovianista kali ke-2.. kitaorg plan dr thn lps nk buat kat Boulevard Hotel.. Siap aku booking bilik utk family tercinta guna staff price bff jovianista gak.. di upgrade lg Corner Suites.. best sgt.. tq sis :)




1st aku join kat Nandos ioi Mall Putrajaya.. kalo bg kawan2 jovianista ni adlh Gathering diaorg ke-5.. Begitula cter nya.. hihii..

Dulu diaorg ada buat event ter besar kat intekma Shah Alam, aku silent reader je dlm group fb JM Fan.. malas nk interupt sebab masa tu aku still student part time weekend.. now aku dah abis study, weekend ku mmg byk masa la nk buat mcm2.. hehee..

Okla Layan picture je.. bosan plak dgr aku membebel2.. heheee.. rugi aku x amik cuti.. kalo x blh havoc makeup n dpt handbag (bukan rezeki aku).. but aku suka handbag tu soft je.. plan awal nak pakai koleksi dress falling tu.. to nk masuk opis dulu, daring plak bos n opismate.. hehehee


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D