Nuffnang Ads

Sunday, January 27, 2013

Activities cuti Thaipusam di Pantai Merdeka...

Sambil2 layan Running Man sambil hapdet blog aktiviti ari ni.. Plan asalnya nak p Batu Feringghi @ Bukit Bendera nak Bawak Qari jalan2 mandi laut... abah nyer idea lg best p Langkawi.. Xmo la... Mesti ramai gleerr org kat Langkawi... Tup2, plan berubah p Pantai Merdeka coz jgn cari pasaiii jalan jammed truk sambutan Thaipusam kat Pulau.. Xpala, p Pantai Merdeka pun best coz setiap Kali pergi situ mesti aku order Mee Udang + ABC Gunung Jerai.. Btul2 Kawwww sedap glerzz..

Mai tgk Gmbr jer la.. Aku xmandi coz malas nak salin baju.. Bagi Qari mandi laut wit hubby & mak Tini jer.. Aku lepak dgn mak & abah kat tembok sambil kunyah2 kopok.. hehehee :p

Tgh best2 mandi2 kat laut sekali jumpa obor2 tgh Float kE Pantai.. OMG... Hati aku dah risau takut gigit Qari.. Dah la xbawa cuka.. Petua org tua, Kalo kena gigit obor2, curah cuka jer coz hubby aku pernah kena gigit masa dia kecik2 dulu.. Syukur Al-Hamdulillah obor2 tu dh mati... Memang scary la bila seronok2 mandi Ada menatang yg xingini Mai... Seriauuu dibuatnya.. Huhuuu

Okla jom Kita tgk gambar jer la.. Ramai sungguh orang berkelah ditepi Pantai ;)

Muka Qari yg paling happy dah bersiap awal nak p Pantai Merdeka :)

Indahnya angin sepoi2 di Pantai Merdeka

Mak & abah beli kopok.. :P 

"Qari nak mandi la mama"

Padan muka aku tak bawa baju mandi.. Syok sendiri tangkap gambar jer la.. heheheee

Operasi menangkap obor2 yg terdampar di tepi pantai.. 

Obor2 dah mati Float di tepi pantai.. Risau aku takut obor2 gigit Qari.. 
Nasib bek dah mati.. Syukur sangat2..

Tak berani pegang takut beracun :)


One dead big jellyfish by d beach




Seronoknya tengok diaorg semua mandi laut.. huhuuu

Qari wit mak Tinie :)



Bila dah lepas mandi.. perut mesti lapo kan... jom kita makan plak...

Tengah menunggu makanan... Qari dok asik men ipad mama jer.. :P


Seronok tengok Qari happy boy dapat jalan2 :)

Mee Udang Special saya.. sedapnyaa.. ada 8 ekor udang :)

ABC Gunung Jerai yg sedap tu.. :P

Qari excited tengok ABC Gunung Jerai mama :)

Berselera mama tengok abah & Qari makan :)

Mee Udang saya & ABC saya... yummyyy Sedapppp :D

Nampak menarik kan ABC diaa... slurrppp memang terliuq.. hehehe:P




No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D