Nuffnang Ads

Monday, January 7, 2013

iPad Mini dah sampai bersama2 Azam Tahun Baru 2013 :)

Sorila.. bz study & mood Exam.. baru nak edit blog.. xda ms la.. ni br 1st time taip blog guna ipad br i.. hehee.. Tolong la zura nk bg hangitt plak.. ingat Hot FM jer ada panggilan hangit.. aku pun ada.. hahaaa.. saje jer suka2 :p

Okla, aku lump sum cerita early January 2013.. sebelum tu, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2013.. semoga Kita dimurahi Rezeki yg halal, dikurniakan anak2 yg soleh & solehah.. syukur Rezeki mu Ya Allah, dikurniakan Suami yg penyayang & bertanggungjawab.. Anak yg baik & mendengar kata.. Dan mempunyai Keluarga yg byk membantu Suka dan Duka... dan mempunyai kawan2 yang susah senang bersama.. Terima kasih pada semua yg memberi sokongan padaku... al-Hamdulillah...

Azam aku tahun ini, diharap aku menjadi orang yg LEBIH baik drpd semalam.. Semoga aku dikurniakan hidup aku yg lbh BERJAYA di Dunia & di Akhirat bersama2 orang yg disayangi.. Insyaalllah... dan Azam aku, xmo la dgr citer yg xmendtgkan Faedah kpd Ku n boleh Merosakkan mindaku.. Biarlah org menganggap aku diam, at least aku tak menyakitkan Hati org dan biarlah lidah yg sungguh berbisa & blh tersentap T______T aku terima n tersemat di hatiku shj dan tidak memberi kesan Negatif pdku Ya Allah... Hanya Allah yg Maha Mengetahui azab kpd org yg lidah laser & phd.. Wallahualam, jauhila aku drp org itu & sikap begitu..

Kehidupan adalah Roda, "Pada ari ini kita di bawah, kita dicaci, kita diumpat, kita disalahkan, kita disisihkan, kita difitnah, tapi, suatu ari kebenaran dtg, keaiban terjadi, kejahatan & kemungkaran akan tertunjuk jua.. ketika itu, Akhirat akan dtg.. ketika itu tak sempat kita nak selamatkn siapa.. Ketika itu hanyalah amalan kita di Duniawi jer utk membantu kita di alam Akhirat.. hanya padaMu ku serah Ya Allah.. semoga apa yg terjadi pd Tahun 2012 sebagai asam garam kehidupan.. Setiap dugaan adlh kehendak Mu ya Allah.. Maafkan diri Ku Jika diriku bersalah.. Kalo aku tersilap dengar, anggapla masuk telinga kanan kluar telinga Kiri.. Biarlah org itu yg mendapat pembalasan.."

Aku ni bagi statement bagus2 mcm nmpk budak baik plak jer ni.. aku ni bagus sangat ker?? hehehee
Aku akan try menjadi yg terbaik dari masa ke semasa.. Insyaallah :)

Okla.. Bersyahdu2 plak statement.. Hidup Perlu diteruskan bersama2 org tersayang.. Jom sharing cter happening early Jan 2013.. Tutup buku cter 2012 ;) xmo sedeh2 dah.. Heheh:p

2 jan 2013 (rabu) : Happynya ari ni, tetiba DHL dtg Umah.. Aku kn tgh cuti exam... Omg present for me?? Hahaa... Dah tau buat2 xtau plak aku.. Hehehee:p

tq en hubby syg sanggup order iPad mini for me.. mula2 kami Ada ushar2 kt Digital The Mines, mmg dh berkenan nk beli time bonus dpt.. Tp xda stock..

Then hubby asik suggest amik samsung note jer.. mcm2 la hubby aku buat comparation suh aku amik samsung note terbaek.. tp aku nk gak ipad.. xtau np aku nk gk try software apple.. coz hp aku dh ada Android.. Nak gak merasa Apple nyer plak kan.. Tetiba kluar iPad Mini dgn Harga yg lg murah drp Samsung Note dgn btknya yg solid bagaiii.. Mama tergoda u... So, hubby Xblh pertikaikan ok.. Heheh

last2 my love bgtau surprise dia dh order dlm website Apple jer.. Coz merata Kedai kami pergi semua xda stock.. Ingatkan xda rezki nk Pakai, rupanya hubby bg surprise thn baru.. Oppss lupa plak nk bgtau sbnrnya, rupanya en hubby bg iPad mini sempena Anniversary ke 5 thn pd 16/12/2012 ari tu.. Jgn jeless, saje jer nk bg hangittt.. Heheee:p

Bukan berlagak @ menunjuk2.. Just sharing kegembiraan aku.. dah lm nk pakai iPad tp duit asik nk Pakai byr duit class.. Dah 20k belanja yuran class aku tau.. sian my hubby.. Boleh Bayar cash viva tau.. Huhuu...xpala study tu asset, mana tau dpt rezki naik pangkat nanti;)

bila dah Ada iPad ni gataiii plak nk join instagram & twitter.. dulu/ skrg still Pakai hp yg Ada Android xmo plak join instagram & twitter... alasannya: dulu hp Kechik, xpuas nk taip2 dgn Jari aku ni kan lebar.. bila dh Ada iPad ni lg semangat nk explorer mcm2.. Terima Kasih byk2 kepada my lovely hubbbyyy.. Cyg sgt Suka sgt Pakai iPad mini ni.. Memang bila dah Pakai Apple ni tertawan coz Apple ni solid & laju.. Ok Kita target Pakai iPhone 5 plak nak tak?.. Heheheee.. Berangan2 jer la aku ni.. Hahahaaaa

Sape2 nk folo aku, silakan.. Insyaallah aku kawan yg baik & xtikam belakang.. ;)

Twitter / Instagram : AzuraFakhruz

Tq en abg syg.. muaahhss:*

From d dari oversea la plak tu.. hehehee:P

Ini budak telah merasmikannya dgn main games.. huhuuuu...

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D