Nuffnang Ads

Monday, July 8, 2013

Puspanita Kebangsaan Tahun 2013

08 July 2013 (Isnin)

Aku antara warga jkr / kkr yg terpilih untuk ke Seminar Tahunan Puspanita di Puspanitapuri Putrajaya.. Pergi & Balik bas ada disediakan dan berkumpul di depan Dewan KKR.. Tapi, disebabkan Putrajaya dekat je dgn umah aku.. Kebetulan juga adik aku keja di Kementerian Pengajian Tinggi dekat dengan Pullman Hotel tu, minta tolong adik drop kat dewan Sri Endon Puspanitapuri tu.. Sampai awal la plak.. kul 7 pagi dah sampai tercegat kat situ.. Masa tu peniaga2 / seller yg datang utk jual macam2 barang.. baju la.. makanan la.. cadar la.. macam2 la.. Abis duit aku sat lg ni.. hehehee.. mana taknya pagi2 dh tercegat situ, adik aku masuk keja kul 7.30am, so kena ikut rentak dia la.. dia nak kejar punch card kan.. hehehee:P

Kul 8 aktiviti start 1 jam untuk aerobik panas2 kan badan dulu.. Ada instructor kat depan stage.. warm up kat court tennis.. Kawan2 yg nek bus xsampai2 lagi.. jammed kawan ku cakap..

Tapi, xpala.. Aku ni kan peramah orangnya.. hahahaaa.. dah jumpa kawan baru.. hehehee... Si sini, semua pakai baju purple.. baju seragam songket purple.. Tapi, aku xbeli baju seragam dia sebab aku jarang join event2 dia.. yg mana best jer aku join.. boleh lak gitu.. heheheee

So, memang tema puspanita mesti pakai baju purple... Apa lagi, umah baju purple semua tinggal kocik2 saiz, den ni kan dok membosar.. so, malam b4  aktiviti tu, p la cari baju t-shirt purple kat Tesco.. kelakar kan? hahaa :D


 Muka kebosanan kawan2 xsampai lagi... Cantik dewan ni.. 
Ramai sungguh .. seluruh Malaysia datang..

 Abaikan muka comot berpeluh baru lepas aerobik.. hehee:P


 
 
Jemputan Doktor Faiz.. yg dapat No.2 Angkasawan Negara tu,, :)
Gambar xclear, sebab aku zoom dari jauh..

Yg paling kelakar, kat situ ada buat ujian kesihatan.. Masa tu aku tgh baru nak timbang ujian kesihatan la.. then no Lucky Draw aku kena panggil... xsempat nak pakai kasut terus naik stage... dapat la bertentang mata dengan Dr Faiz... heheheee:P


Encem jumpa depan2.. hehehee:P


  Tak ramai nama yg naik untuk join sekali.. hehehee:P

 Abis awal... tapi kena tunggu adik aku balik 4.30.. sambil tu boleh usha2 apa yg nak beli.. abiskan duit jer.. kebetulan ada jual lelong tudung murah... abislaa... sekali adik aku pun terjebak gak.. hahahaaa:P


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D