Nuffnang Ads

Sunday, June 19, 2011

Monster House in KL..

uiitttt.... Selamat pengantin Baru kepada Sham & Sue yg diadakan di Sentul umah pengantin perempuan.. 
pada 05/11/2010 (Jumaat).. 
majlis nikah diadakan di masjid berhampiran umah pengantin di Sentul... 

uiiittttt.. Nak mengumpat sket la.. Biasanya after majlis2 besar mcm ni, selalunya after majlis mesti ada makan2.. tak kisah la minum teh tarik dgn kuih-muih pun jadi la.. Jangan kan bihun @ mee apa2 la.. Air kosong segelas pun xda... 

Waduzz.. dgn perut aku memboyot ni.. apa lg kelaparan la.. after majlis cari makanan kat luar jer.. Nasib bek b4 majlis bermula kami dah pekena Nasi Lemak & teh ais.. kalo tak, mau kelaparan... 1st time aku g majlis org tak da makanan.. Nak jimat sekali pun, hati tetamu mesti la hormat.. Bayangkan family2 aku yg lain dtg dr jauh.. Kedah & Penang... Aku xpala, kat KL jer.. xda la kisah sgt.. Sori la Sue, aku ngumpat ko, coz jadi pengajaran kepada yg lain.. bukan aku jer yg ngumpat ko.. seluruh keluarga kami yg dtg dr utara tuuu.. heheheee :P

uiiittttt.... Aku xda la salahkan ko @ family ko, maybe biasala 1st mengadakan kenduri yg besar.. maybe kompiuzz xtau nak buat apa.. Nasib bek family korang cover balik, malam baru makan.. Aku dah dtg petang tu, xkuasa la nak dtg malam tu semaat2 nak makan.. Bagi kuih pun xpala dik oii.. uiiittttt.. terlepas sudah lazer aku.. heheee:P









 hadiah cup cakes kepada pengantin baru :) 
tahniah bro & pasangan 




okla.. xperlu nak ungkit kisah lama.. just aku sbnrnya nak cter kisah umah ni.. memang best.. besar dan cantik.. padan la sewa umah ni murah RM 300.. Banglo 2 1/2 tingkat.. uiiittttt.. sbnrnya ada Misteriiii Nusantara.. ngee~ ngeri aku..

Percaya tak di KL ada Hantu?? i2la yg pastinya.. umah ni la... dekat Villa Damai Perdana, Cheras...

uiittttt.. Ingat tau, jgn bermalam homestay umah ni.. ngeri tauu.. ngeee~
umah banglo yg tersergam indah ni.. mmg best di dalam nya.. tapi... ada HANTU

mari share my story :

kami ramai2 nak bermalam umah ni.. tapi, tetiba paksu ku cancel bermlm d rumah ni.. rupanya.. paksu ku nmpk isterinya mendukung anaknya masuk ke dlm umah, masa tu kitaorg tgh tunggu maksu nak buka pintu berkunci...... Time punya rehat tetiba, paksu ku tanya pd wife dia "Mana anak?".. maksu pun ckp "ada kat keta tgh tdo".. so soalan nya... sape yg paksu nmpk isterinya mendukung anak dia?? huhuu..
Apa lagi semua cancel bermlm d rumah ni... 



Banglo yg tersergam indah.. Mempunyai memori story d dlmnya..





No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D