Nuffnang Ads

Tuesday, December 13, 2011

Banjir..Banjir..Banjir...

Aku sekarang kat opiz lagi.. menunggu en.suami amik aku.. tak boleh nak balik coz aku lupa bawa payung..Hujan.. hujan.. hujan.. melanda Pusat Bandaraya Kuala Lumpur.. Nak tumpang kawan, xmo la nyusah kan orang.. Lagi pun , maybe kawan2 kita pun rush nak cepat balik umah.. So, msg en.suami.. Syukur, en.suami offer nak amik aku.. kesian gak nak suh en.suami amik aku.. T mesti dia sangkut jammed dan kesian plak dia fenin2 plak.. dah la tengah sibuk nak siapkan tender... sori yek sayang.. huhuuu.. keadaan terpaksa... Terima Kasih.. love u.. gediks kan saya ni.. kui3.. :D

Risau nak bawa keta, coz keta aku simpan kat umah coz adikku tengan menunggu waktu nak bersalin.. kena ada standby keta kt umah.. mana tau tetiba sakit nak bersalin.. sekurang2 nya ada jiran boleh membantu bawa keta aku tu.. huhuu...


Lagi satu , Risau sekarang ni nak bawa keta kat KL.. nak parking Basement pun takut.. Aku dpt info dr member fb.. dan aku copy sekali keadaan Jalan Tun Razak sekarang... Ujan tak henti2 dari kul 4 sehingga sekarang menyebabkan banjir... Tu dia.. Staf JKR kat menara PJD tak boleh balik.. jalan jammed tu.. huhuuuuu...






No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D