Nuffnang Ads

Saturday, December 3, 2011

Jom Heboh d Bukit Jalil 3 & 4 Dec 2011

Memang hangat time kami pi Bukit Jalil.. Sampai kesian kat budak2, kena beli budak2 sorang satu topi.. Lupa nak bawa payung extra... Nasib bek la Qari mau dok dlm stroller, xda letih kalo Qari minta "ma, nak dukung.." parah aku nak dukung... huhuhuuu...

Yang bestnya kami masuk pelbagai peraduan Perodua.. jejak perodua.. Yg kelakar aku boleh menang hadiah utama, dapat Jam Tangan lelaki.. pass kan en.suami jer la... macam tak sesuai untuk aku.. lagipun aku kan barui dapat jam baru.. kui3.. (muka mengah hidung kembang kempis :P)

Dapat test drive Myvi 1.5 Limited Edition & Myvi Extreme (drive rasa macam drive Alza jer..)

Best jejalan.. angkut semua anak2 buah.. ibu & family ku.. Opps Dyan kena tinggal ok.. tunggu masa nak bersalin.. takut terberanak plak.. T____T Kami yg kelam kabut nanti.. kui3

Jom .. kita tgk suasana kami berhujung minggu di Bukit Jalil (dekat jer dgn opiz en.suami)


 3 hero cucu ibu...

 ibu wit Ruby (maid xguna)..


 Puzzle Perodua MyVi Extreme :)




 Arrizq yg macho.. Amboii.. dapat minum Ribena minum sorang jer..

 Arman & Qari.. bff.. 
(cousin yg selalu bergaduh.. bertepuk tampar.. mandi sama2.. 
Tapi suka rebut mainan.. huhuu.. budak2 nyer perangai.. :P )



Yang kelakarnya, kami masuk contest Perodua kena jawab soalan.. After jawapan betul, boleh sekali spin.. Sekali spin, aku dapat beg perodua (aku ingat beg perodua beg sekolah/laptop.. sekali beg beli barang.. kui3..).. en.suami dapat key chain perodua.. memang cantik laa keychain tu...

Then, aku & en.suami nak test drive myvi 1.5 extreme yg colour kuning yg baru tu... Then, dapat lg sekali contest utk spin Jejak Perodua lagi.. nasib bek mamat yg jaga roda spin tu xperasan aku kot.. kot la kot.. Angah masuk 2X (men tipu beb).. Dah gugurl litar tu suh aku masuk contest lagi (alasan : aku test drive myvi kuning ).. Aku lucky time tu dapat jam tangan, en.suami dapat pen (hehehehee... padan muka.. gelak kat sayang dpt beg beli barang.. )

Time queue yg ke-2.. Aku baca gak jampi2.. Bismillah byk2.. mana tau dapat payung & t-shirt.. memang cntik 2 payung & t-shirt tu.. sekali brother depan aku dpt payung.. jerit suka mamat tu.. isk2... Agaknya nya bro tu dgn aku gossip2 dgn en.suami nak dpt payung @ t-shirt...

Jeng2.. giliran aku spin.. What???  terkesimaaa aku skejap.. JAM Tangan Perodua (plg mahal la dlm jejak perodua contest tu.. harga xtau.. Tapi diaorg kata, itu hadiah yg plg mahal la..) Mamat perodua tu pun gelabah cari jam dlm kaunter.. Terkezut kot, aku orang pertama yg dapat Jam Tangan.. Itu namanya Rezeki aku... Oppzzz.. rezeki en.suami la.. En.suami dah jeling2...(aku pun dgn suka rela paksa trus pass kat en.suami jam tu.. hehehee:D)


 Aiikk.. Muka bangga dpt jam..
Sape yg menang Lucky Draw Pusingan Jejak Perodua ?? Kompiuzzz...

 Kami dapat jam baru.. :P

Cantik kan.. Syukur bertuah kami ari tu...

p/s : abis duit kami.. macam2 la kami borong.. :)

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D