Nuffnang Ads

Friday, March 23, 2012

interview..

waaaahhh... Lamanya aku x update blog.. macam malas jer nak jadi Penulis Blog ketika ini.... Just aku nak share cter sket pada 21 March baru2 nie, aku ada interview SPA.. Dah lama aku tak g interview.. Dah hampir 7 tahun ok.. huhuuu.. kiranya bulan 6 ni, aku dah keja 7 tahun dgn government rupanya.. sekejap jer masa berlalu.. Macam xrasa apa2.. tingat plak keringat bekerja keras d swasta dulu... itula hasil kerja swasta itu, aku dapat membeli kereta pertama ku... Di mana keta ku itu?? sudah dijual.. huhuu.. memori dgn keta lama masih terbayang di hatiku... namun terubat dgn 2nd car keta kami... Syukur Al-Hamdulillah...

Agak2 korang, aku kena interview apa? Adakah naik pangkat?? Adakah dapat jawatan baru?? Adakah?? Adakah??? Malu la nak cter plak.. sedangkan kata nak SHARE... kui3.. kita tunggu jer la 06/04/2012 ni result kluar.. Biar laa RAHSIA... Bila dah tau keputusan, boleh la kita sharing..

Cuma aku berharap, Ya Allah, bantula diriku agar aku berjaya Temuduga itu... Insyaallah kalo ada rezeki berpihak padaku...

yg kelakar, sedang menunggu giliran sampai tengahari, boleh jumpa ex-classmate POLIMAS... dah hampir 10 tahun bro.. Dekat Putrajaya gak kita berjumpa.. huhuuu.. memang lucky la masa tu.. dapat kawan baru pelbagai jabatan.. dapat jumpa kawan lama...  :)

After interview, pening kepala... Terus balik umah jer.. sembang jap2 jer.. Dah xlarat.. Panas sangat Putrajaya nie.. Time ruang menunggu Interview punya la sejuk (sebenarnya Takuttt tu yg kesejukan senak perut.. hahahaa:D )

Hope Berjaya... muaahhhss:-* If berjaya, t aku belanja kawan2 k... muaahhhss:-* Sayang kamu semua..

ppsstt : interview g Korea.. hehehee



No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D