Nuffnang Ads

Wednesday, March 7, 2012

Qari rindu nenek...

Syukur Al-Hamdulillah.. Aku berkesempatan utk ber blog lagi.. dah lama x blog.. bukan merajuk.. bukan malas.. bukan marah..Tapi, aku xda mood.. Aku tak sihat.. So, mood utk dapat idea memang xda.. huhuu... Sebenarnya Last week, 1 week amik cuti emergency.. Anak tercinta tetiba demam & hydration (akibat dari environment di KLIA kot ~ hantar ibu, mak, abah, kakak & adik menunaikan umrah).. Balik airport jer, Qari terus muntah2.. kesian Qari.. dah susut & kurus badan tu.. Berat pun turun 2kg.. Sian nya anak Maa.. Sabar yek sayang.. Maybe Qari rindu nenek.. Ibuku g menunaikan Ibadah Umrah (26 Februari ~ 9 March)...

Then, after anak aku demam, aku plak berjangkit.. Aku kena demam & cirit birit... Terima kasih en.suami terchenta.. menjaga & take care syg.. memang sayang tak larat masa tu.. Sian gak dekat Qari & Faiq, mama xlarat nak layan korang.. macam anak terbiar mama tengok.. huhuu..  Weekend orang g jalan bawa anak2, aku tersadang terbaring atas katil.. Tak larat beb... asik kuar masuk toilet.. sampai hydration aku.. Nasib bek doktor bagi Mc smpai Isnin...

Selasa, baru la hantar Qari & Faiq g taska... sian anak aku g taska.. Tak pernah hantar taska lagi.. Yg plg aku sedih time hantar.. Qari nangis nak ikut aku.. so, mama terpaksa keraskan hati.. Tak boleh ikut kan sangat perasaan...

T aku cter lain yek.. xda mood la nak bercerita.. Balik cuti lama, keja menimbun nak di failing.. Kerana kesejukan d opiz ni.. itu yg aku blog jap.. muaahhss.. i laf u all... Rupanya Qari demam berjangkit kat Taska... kena demam sakit ruam kuku tangan kaki tu.. sian anak aku.. huhuuu

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D