Nuffnang Ads

Monday, May 28, 2012

Selamat pengantin Baru Nurul & Kamal..

Malasnya nak bangun pagi.. xlarat sangat2 coz mlm td tdo kul 1 pagi.. Pagi ni masuk opiz, nsib bek jalan xjammed cuti sekolah.. Fuhhh memang kemengantukan & kepenatan..Tapi, xkisah la, janji aku xamik mc @ cuti.. coz cuti rehat aku dah tinggal sket.. huhuu... Almaklum, 3 hari berkampung di Penang... (25-27/05/2012).. walaupun very tired tapi uols mmg best dan Syukur Al-Hamdulillah, semua majlis berjalan dengan lancar... Tahniah kepada Kak Nurul & Abg Kamal.. "Selamat Pengantin Baru & Semoga sentiasa diMurahi rezeki & Mendapat anak2 yg comel"...





Majlis Bertunang..


 Menunggu ketibaan Tok Kadi datang...

"Tok Kadi lambat sgt datang.. perut Qari dah lapo la mama.."

peace.. happy baby

"
"
"
"
"
"
"
ok.. Tok kadi dah tiba...


debaran pengantin perempuan.. Sabar kak Nurul.. :)

Syukur AL-Hamdulillah..
 Membatal Air Sembahyang..

Telah sah menjadi Suami Isteri...

"
"
"
"
"
"
"








___________________________________________________

...... yg paling best diriku dah pandai buat coklat sendiri.. Pada awalnya memang kekok & lambat betul tugasan ku.. Walaupun mata sungguh mengantuk malam tu coz baru balik dari kenduri kawen.. Tapi, dengan kesungguhan diriku & mak untuk mengajarku.. diriku gagahkan juga mata ini & kudratku agar saya dapat menimba ilmu yg sgt berguna..

..Terima Kasih mak kerana tunjuk ajar yg sangat2 berharga kepada saya.. Sesiapa nak order untuk hadiah/hantaran, guna la khidmat saya.. Harga boleh dirunding.. Insyaallah :)


___________________________________________________




lolipop

sebenarnya banyak lagi gambar2 coklat... coklat mak buat khas hantaran kawen kak nurul.. tapi, sudah hilang.. coz anakku Qari telah mendelete kesemuanya.. hp aku tinggal gambar Qari jer yg Qari xdelete.. budak sekarang dah pandai delete2 plak hp aku.. adoiiii.... terlebih advanced la plak budak2 sekarang :P


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D