Nuffnang Ads

Sunday, February 3, 2013

30/01/2013 : HB Qari & 31/01/2013 : offer 31% Baskin Robin..

Bestnya baru cuti Maulidul Rasul & Thaipusam, aku Dapat cuti free lagi sampai Ahad.. Kebetulan Jumaat cuti wilayah.. Jangan jeles & mengutuk aku plak... Hehehee

Opppsss, Jgn marah ok... Aku terperasan ke org Mengata aku ??? Apa aku pedulik & aku tak amik kisah pun.. dah lumrah kehidupan bila org tak suka, macam2 org akan bagi kita dibenci.. Aku mencii tau gosip2 xbetul.. huhuuu

Dah ditakdirkan Allah memberi Ku mata merah ketika itu.. Aku pun tak minta.. Semua terjadi atas ketentuan Allah SWT.. Aku Redha dgn ketentuan Allah SWT.. Setiap kejujuran & keikhlasan, hanya Pada Allah Kita berserah Kerana Allah Maha Mengetahui..

Cter nya macam ni, okla aku just buat kronologi diary aku la.. Just sharing.. :)

Selasa (29/01/13) ; datang Keja mcm BIASA.. Mood Balik cuti panjang, mcm BIASA bad mood.. Hahahahah.. Nak jd cter, ptg tu b4 nak Balik Keja, apsl mata aku ni gataii semacam, silap aku jugak, sedap2 tenyeh2 mata, cl aku Terkoyak sket.. Oppsss lupa ke aku Pakai cl, main sedap jer tenyeh mata.. Huhuhuu.. Al-maklum cuti lama, aku Pakai spek jer masa cuti ari tu, mcm malas nak Pakai cl..

Aku lupa la plak nak bawa spek mata dtg opis, so, aku terus kan je Pakai cl sampai Balik Umah baru buka.. Jeng2, masa tu ok lagi, then Balik Keja sempat singgah Aeon Cheras Selatan nak cari hadiah hari Jadi Qari, mata aku dah Muka merah... Sampai Umah, terus buka cl, mata dah merah terus & mula nampak bengkak sket... Huhuhuu..

Hilang la keayuan aku mlm birthday Qari.. Plan nak dinner sambutan hb Qari kat Pizza Hut sambutan family jer... Gambar2 semua mata bengkak.. Terpaksala kontrol senyum Pejam mata.. Didasarnya mata bengkak sebelah.. Heheh hilang keayuan aku.. perasannya aku.. Nak muntah kan?? Hehehee :p (tgk Gmbr jer la yg hilang keayuan.. Hahahahah;D)

Mama kena sakit mata... huhuuu:((

Jom dinner pekena Pizza Hut

Qari bersama2 hadiah2 yg diberi.. Terima kasih semua :)

Esok Pagi (30/01/13) singgah opis jap, Xblh Jadi ni mata still bengkak, macam malu nak dtg opis.. Balik P singgah klinik.. Agaknya Doktor kesiankan aku, akhirnya aku Dapat cuti free 2 hari.. Aku dpt mc Rabu & Khamis.. Yabedabeduuuu.. Dapat la aku spend time dgn Qari tersayang sempena birthday Qari yg kE-4 Tahun...

Yg plg best, xplan pun.. tetiba aku tingat 31/01/13 aku tgh cuti ni, apa kata?? Sempat lagi 31st, after tunggu Qari Balik PASTI, pekena Ice cream Baskin Rosbin.. Kebetulan BR Ada offer 31% disc.. Makan sakan la kami semua.. Syukur dgn nikmat Rezeki Allah beri Pada kami semua.. :)

Mama nak ucapkan Selamat Hari Jadi yg ke 4 tahun, dan berdoa kepada Allah SWT khas untuk Anak mama tercinta Muhammad Abqariz Zaem, menjadi Anak yang soleh & patuh dengan Ajaran Allah SWT Serta semoga panjang umur & sentiasa diMurahi Rezeki.. mama doakan juga Semoga Qari BERJAYA di Dunia & di Akhirat. Amin~



Arrizq nak makan ice-cream sorang2.. xmo share (tengok muka garang.. kui3)

yiihaaa... mama dpt MC 2 days... ok Qari kena g Pasti, mama dok umah ok.. :P


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D