Nuffnang Ads

Thursday, February 21, 2013

Majlis Merisik & I-City :)

11/02/2013 (Isnin) ~ CNY cuti (lump sum cter 1 day)

Majlis Merisik cousin, Farah di Taman Kosas Ampang Bermula jam 2 Petang.. Lepas Zuhur pihak lelaki nak datang.. Kami dtg awal la, masa tu Farah dah bersiap makeup.. Comeiiinya dia.. Aku suka tgk Muka cousin aku ini.. Comeiiii sgt...

Cousin aku comel kiutt nak Kawen dah.. Macam xcaya jer, aku baru rasa dia mcm br abis SPM.. Rupanya dah 22 Tahun & baru Abis belajar.. Nak Kawen dah dia (Muka mcm budak Sekolah lg)... Tp xpala, jodoh ketentuan Allah SWT... Rezeki dia Kawen awal... Plan nak kenduri bulan 8 @9 ni..

Bakal Suami Farah Keja di Proton sebagai Mechanical Engineer.. Aku plak yg promote.. heheheee.. Yg bestnya, aku suka position dia, task dia yg test Bagi kereta tu laju kE atau tidak... Hebat tau.. Kagum aku.. Mesti terror pasal RPM speed... Dan mmg racing driver nie... Encem & Pemalu orgnya ;)

So, semua bermalam berkampung di umah kami la... Rasa seronok sangatttt kami sekeluarga dpt berkumpul... Meriah sungguh & Qari yg plg seronok...

After asar Balik Semenyih plak.. Yg best, Tdo ptg sekejap.. Then after dinner, tetiba plan, abg ipar ajak mlm g I-City plak.. Br nak tgk tv cter 16 blades... Mula2nya malas nak pergi... Tp abg ipar aku boleh buat lawak plak.. "Kalo tak pi, nanti kami Mai Penang, xmau ajak korang berjalan..." Aiyaakkk... Majukk la plak abg ipar aku nie.. Hehehee...

Sebenarnya malas nak g coz aku, hubby & Qari dah pergi 3 Kali.. Kiranya CNY ni dah 4X la... Ada org majuk, so pergi layan kan jer laa gak.. Hehehehe..

Makkk Aiiiii ramainya org, sangkut jammed nak masuk parking I-city.. Rupanya Ada firework & tarian singa... Dah la kami xtau apa2 pun... Padan la ramainya org 3X drp Biasalah kami dtg dulu2.. Last aku dtg 2thn lps.. Masa tu, eye of malaysia & sunflower xda lagi...

Jommm Kita tengok gambar jer la... ;)













































No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D