Nuffnang Ads

Tuesday, February 12, 2013

BROGA Hill Adventures 12/02/2013 (CNY)

Plan awal nya, pagi Selasa abg ipar aku saje Je cakap ngan Qari nak p naik Broga ajak Qari.. Aku Ingatkn semua ajak main2 la.. Aku pun cakap la boleh tgk Rabbit Farm opposite Parking Broga tu.. 

Then, seriously semua nak naik bukit.. Yg kelakar, aku xda plan nak naik.. Disebabkan Qari nak naik, aku kena la gagahkan naik gak.. Ibu mithali katakan.. Heheh wheee... 

Aku cakap la kat kakak2 ipar & abg iparku. serously nak naik ker?.. dengan diaorg semua xbawa kasut sukan.. Aku & hubby mmg pakai sport shoes disebabkan Qari pun bersemngat pakai sport shoes nak naik broga.. heheheee:P Semangat btul anak tersayang aku sorang ni.. :) Kesudahannya memang diaorg naik bukit pakai selipar jer.. Yg bestnya kakak ipar (mak Tinie) naik pakai abaya lagi naik bukit.. wowwww.. stylo my sis.. i loike.. heheee:P

Jom kita sharing2 gambar2 kami naik Broga.. Mak & Abah ikut gak, tapi lepak dalam keta jer.. Last2 abah bawa mak balik umah coz lama sangat tunggu kami.. Nasib baik bawa 2 keta.. :P

Mama nak wish Abqariz.. Tahniah umur 4 tahun dah berjaya tawan Bukit Broga your hometown cayang... Qari memang good boy & ikut mama n abah suka xtvt macam ni.. :)


Home Town : Broga Hill, Semenyih
  
En Hubby cayang dah mengah mencunggap naik atas.. kui3


Rest jap kat tengah2 bukit...

Mak Tinie tersangkut dalam lubang ni dengan abaya.. 
Nasib bek pakai legging, boleh la naik atas.. kalo tak, auww sexy u.. hehehee:P

Pak Ngah bersungguh2 naik bukit yg curam :)

Mama & Qari pose jap :P 


Qari & Mak Tinie :)

yiihaaaaa.. kami dah sampai 1st Dataran.. 

Siblings.. Suka sangat gambar mak Tinie pakai abaya... pecah rekod naik bukit pakai jubah.. kui3










Sibling :)



hubby cayang sempat berposing kat atas Puncak Broga Hill :P

Ramainya orang kat Puncak Broga

  






Abaya Stylo from Mak Tinie :P





Now, waktu nak turun bukit plak.. Qari wat peraqngai plak.. Qari dah letih kaki & tangan.. Agaknya lenguh tangan coz aku tarik sebelah, hubby tarik sebelah.. so, hubby dukung la.. tetiba hubby tergelincir... terseliuh kaki hubby.. nasib baik Qari tak tersungkur.. Syukur AL-Hamdulillah semua tak da apa2.. Last2 aku plak jd mcm cter Jepun tu.. Mama jadi Oshin la Qari.. hehehee :P










No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D