Nuffnang Ads

Saturday, April 20, 2013

Bengkel di Park Avenue lagi... :P

Kali ini kita berbengkel lagi.. walaupun malas nak g tapi yg bestnya kali ni aku jadi urusetia.. so, aku dapat la tdo 1 bilik.. Apa lagi, plan bawa family.. tapi hubby xikut coz hubby keja.. so, apa lagi, aku angkut semua dalam umah.. hehee.. yg bestnya ibu, Qari, dyan & faiq ikut sekali.. meriah sungguh la 1 bilik kesemuanya follow.. :) so, aku bawa keta sndiri la coz dah bawa family.. kalo aku sorang2, harus g dengan drive opis.. xkuasa driver sorang2 jauh tu.. hehee :P

Bengkel ni 16-18/04/13.. 3 hari 2 malam.. Tapi disebabkan 16 hb start awal jam 8 pagi, so, aku datang sg petani sehari awal pd 15 hb (Isnin)... so 3 malam la tdo Park Avenue ni...


Day 1

baru sampai.. kul 2 baru check-in..
harus bergambar dulu disebabkan jap lg bedsheet ni kompom semakk.. hehee

Syukur Al-Hamdulillah mempermudahkan perjalanan kami.. 1st time aku drive sorang2 ke Utara.. selalunya aku jadi penumpang jer.. hehehee..
sayang uols :*

lunjurkan kaki dulu yg kepenatan drive.. heheee

Anak ibu tersayang... muaahhsss:*


Day 2

sempat berposing wit rakan seperjuangan opis :)

smile :)

syiokk sendiri.. auwww... hahaaa :D

suasana lobby :)


Bengkel 16 - 18/04/2013


berbengkel kita 3 ari ni..

Ibu, dyan, qari & faiq sempat balik kampung dulu jumpa saudara mara n mentua dyan.. :)
sorila xblh nak bawa jalan2, aku bengkel pagi sampai lewat petang.. huhuuuu


Day 3

Day 2 ~ posing dulu tunggu org dtg berdaftar.. aku kan urusetia.. hehee:P

Jom kita breakfast dulu :)



Lunch :)


Malam xda aktiviti, sempat balik umah mak mentua ku di Sg Dua Penang.. 
banyaknya hidangan.. terima kasih banyak2 :)

Layankan budak2 men di umah mak :)

Gelung colour2 tu mainan Qari masa baby dulu ...:P


Day 4

macam biasa breakfast dulu :)



Qari suka buat muka2.. ada2 ajer anak bujang aku sorang ni.. hehee:P


Sekian, tengahari abis bengkel.. then balik kl.. keesokannya keja.. penat wooo drive sorang2.. hehehe:P


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D