Nuffnang Ads

Monday, April 8, 2013

Dirimu mengerti perasaanku ^u^.. Tq vm Ya Allah

Syukur Al-Hamdulillah .. topik sebelum ni, dah kukatakan.. Setiap dugaan yg Allah beri, ada hikmahnya... Syukur aku memperolehi hadiah yg sungguh bermakna ... Sape lagi yg blh abiskan duit suami?? dah tentu wifey.. Betul x?? hehehee.. Tapi aku xla sekejam itu, aku xla minta itu ini pd hubby ku.. Apa yg hubby beri duit padaku, akan ku mempergunakan sebaik mungkin.. Betul ker? kui3

Terima kasih buat suamiku tercinta.. Dirimu mengerti perasaan ku.. heheheee.. Bukan berlagak @ menunjuk2.. Tapi nak bagi panaszzzz jer.. hehehee.. Astagfirullah Al-Azim.. dah jadi riakkk plak aku ni... maafkan aku :P

Sebenarnya aku just nak sharing disebabkan aku terlalu gembira... Maybe ada hikmah disebalik tertumpah minyak kepadaku.. dan dalam masa yg sama, suami ku memujuk diriku.. dengan pujukan kasih sayang dah selalu dapat.. kui3 :P  Tp, now?? Dirimu lebih mengerti perasaanku.. syukur2.. dapat gak wristlets ni.. Dah lama berangan nak pakai.. Tp bajet mengatasi segalanya... Almaklum la, aku ni kan study lagi... Insyaallah tahun ni abis study.. dan aku ada extra money yg boleh sama2 berkerja sama.. ya ker??? heheee:D

tgk dlm internet macam kecik.. rupanya besar.. dah mcm clutch plak.. :)


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D