Nuffnang Ads

Friday, August 19, 2011

16 Ogos 2011 (Selasa).. Jamuan Raya ATSB



uiiittttt... Hari ni tak larat nak datang office.. EL la gamaknya aku ni... Tengahari en.suami dtg jemput aku n Qari.. terima kasih sayang.. muaahhss:-* Dari Shah Alam sanggup drive mengambil kami untuk join bersama2 malam ni.. Opiz en.suami ada berbuka puasa bersama2 keluarga untuk meraikan sumbangan pada ibu tunggal & anak2 yatim... Katering yg opiz en.suami order ni memang sedap menu dia.. paling aku suka Menu Kari Ikan Masing campur dgn terung.. perrggg mmg sedap.. Bertambah2 nasi aku ni haaa.. :P Nak diet mcm xjadi diet... hahahaa:D

 kat meja opiz en.suami




 sedapnya makan buah honeydew..



 Qari beratur dengan abah amik Hamper Raya 
untuk anak2 staff en.suami :)



 muka2 kekenyangan :)












 Mohon pada Mu Ya Allah agar hubungan kami 
bahagia hingga akhir hayat kami.. Insyaallah..




Penutup Majlis.. Makan Ice-cream.. 4 kotak kami makan... Memang favourite aku pun.. hehehee..
Syukur sgt Qari tak batuk after makan byk.. huhuuu:P




 Qari suap Ma ice-cream.. nyummy~




..ketika berbuka puasa bersama2 keluarga staff atsb, ibu tunggal & anak2 yatim.. Terasa insaf menengok anak2 yatim & ibu2 tunggal yg kehilangan insan tersayang...

aku dapat table no.11.. setiap table akan diberi satu keluarga staff atsb... bersama2 dgn anak2 yatim & ibu tunggal.. kiranya kami sekeluarga semeja dgn insan2 ini.. sedih dan insaf diri ku melihatnya.. walaupun di wajah mereka gembira, tapi hati org kita tak tau... sembang2 dgn remaja perempuan d sebelah ku.. raut wajah nmpk happy, tapi sedih bila mak ayah mereka tiada di sisi.. sempat juga la mereka merakamkan gmbr bersama kami sekeluarga..

Aku bersyukur pada mu Ya Allah.. ada lagi insan yg lebih malang dari ku rupanya di dunia ini.. Aku bersyukur kerana memperolehi keluarga yg bahagia.. Al-Hamdulillah.. Walaupun arwah ayah & arwah Hafiz tiada di dunia ini.. Tapi, kami tahu Allah lebih menyayangi mereka...

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D