Nuffnang Ads

Tuesday, November 29, 2011

SALE buku di South City.. Big Bad Wolf

Memang betul2 berbaloi2..

Hari jumaat balik keja, direct g sale Buku kat south city plaza, seri kembangan.. Apa lagi borong Novel byk2... hehee:P Nak baca nya entah bila la .. itupun kalo aku ada masa.. kui3.. Kami beli buku Garden.. macam2 episod.. utk tanam pokok dlm container la.. dalam air la.. etc..






 Buku untuk Qari.. Cars favourite Qari :)


Balik dari Sale Buku.. En.suami tercayang bawa aku g singgah dinner kat Makanan Arab yg famess amoss area South City.. 1st Time makan Hurmus.. Sedap juga.. :P




 Aku order Liver & Hummus... hubby order Lamb & Hummus... Yummy.. :)


 Restoran Half Moon


muka Kepenatan pergi cari buku best2.. walaupun buku bersepah2.. 
Tapi berbaloi2 coz harga murah dan banyak pilihan...





 Aku order Liver & Hummus... hubby order Lamb & Hummus... Yummy.. :)

Barbican Perisa Rasberry.. Dulu org cakap xhalal.. Tapi sebenarnya HALAL tau.. :) sedap...

yg plg best dapat jam baru.. hehee:) Terima Kasih byk abg cayang.. muaahss:-*
Ingat kan hadiah hari jadi.. Rupa2nya, saje jer beli coz tengah offer... :)


saya suka jam ni.. coz dia comeii bangat... :)



No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D