Nuffnang Ads

Wednesday, November 30, 2011

Keta dah sampai.. syukur Al-Hamdulillah...

Baru balik round2 satu taman test drive keta baru.. hehee:P

Bukan riak nak bagi tau semua, itu jer liabiliti keperluan keluarga kami.. bagi selesa sket bila dah ada keta MPV ni.. keta Malaysia jer.. Harga berpatutan & selesa.. Drive pun best... macam bawa Test Drive Myvi 1.5 extreme masa kat jom heboh di Bukit Jalil ari tu...

Aku nak cter sket la story today...

Aku heran, tetiba en.suami msg aku.. "sayang, esok g keja nak nek keta mana??".. so, aku pun balas balik.. "Dah dapat keta baru ker??".. men teka teki plak en.suami ni.. aku pun malas nak layan.. biarla dia berteka teki.. xkuasa aku (tapi aku pun asik tanya soalan gak.. sajer jer cover line ala2 majuk la konon.. hahaa :D ).. Twakal & tawadduk.. Aku xkisah no plet apa... janji semua urusan selesai dan selamat dgn cepat.. 

Balik keja, maghrib kat surau petronas Jalan Cheras-Kajang.. then pekena char kuew tiaw Pulau Mutiara kat Kajang.. Aku plg suka otak2 dia kat situ.. Otak2 kat sini No. 1 % bintang la aku bagi.. memang sedap otak2 kat sini.. Kenyal jer bila gigit & kunyah... nyum2..

Malam kul 9 baru sampai umah.. Macam biasa la, aktiviti malam.. lipat kain.. kemas umah.. basuh baju.. (siang dah keja.. senja baru sampai umah.. weekend aku ada class part time..).. so, malam la aku buat homework... sedang lipat2 baju... Ponnn.. ponnn... Abg Azam landing keta kat depan pintu pagar umah kami.. Hureyyy... keta kami dah sampai.. Belum masuk show room lagi ag Azam cakap (jiran 2 salesman jual keta).. kiranya kami orang yg terawal merasmikan colour purple elegant (macam myvi 1.5 yg new edition tu..) .. kiranya kami dapat kaler ni yg org lain belum tau lagi.. hehehee:P 


Full Tank (1st time isi minyak..)





 test Drive... 





No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D