Nuffnang Ads

Wednesday, July 11, 2012

Bermimpi Bulan Purnama.. Apa maksudnya??

‎"Buka pintu rumah, nampak Bulan Penuh di langit.. Terasa macam diriku berada siang hari ketika waktu matahari terbit jer.. Sedangkan ketika itu Bulan Purnama.. Aku tutup pintu balik, tak jadi keluar rumah kerana ketakutan.. Biasanya kita selalu dipengaruhi cter2 Dracula.. Ketika Bulan Purnama Mengambang, serigala jadian suka muncul... Aku ketakutan... aku nampak bulan penuh menghampiri ku.. Terbayang2 serigala jadian akan menghampiri ku ketika bulan mengambang.... Aku rasa takut sangatttt.. Ke mana aku nak sembunyikan diri...".. tetiba bunyi music... Opsss, alarm clock rupanya.. Aku bermimpi rupanya.. syukur sesangat aku bermimpi.. Ini la akibat tdo lambat sangat.. mimpi menakutkan.. Nasib bek serigala jadian tak kejar aku... huhuuuu :P

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D