Nuffnang Ads

Monday, July 2, 2012

Vacation at Impiana Resort n SPA Cherating

bestnya sekali sekala kami sekeluarga dapat g vacation nie.. jom kita rest dulu.. cuti2 family... Tq en.hubby cayang.. jom kita review resort nie...

Impiana Resort Cherating...

Resort ni memang cantik.. design dia ala2 Nexus Resort Karambunai di Sabah... Teringat memori honeymoon di Karambunai wit en.hubby sayang.. masa tu ala2 Romantika okkk !! phewitt auww... hahahaaa :D

Sekarang ni lagi bermakna g bercuti coz dapat bawa anak tercinta, Qari... Ada jer aksi budak bujang ni buat.. Dah besar, tapi still nak berak dlm pampers.. Any suggestion utk stop kan anak2 drp xpakai pampers dah?? Manja sgt budak bujang nie.. huhuuu.. (Nanti aku cter psl pampers plak k !!! )

Cherating??  Korang mesti selalu pergi kan?? Aku jer mana ada masa nak pegi jalan2 merata... huhahuha.. coz alasan aku, bz dgn keja & study.. sedihkan hidup aku ni kan.. huhuuu... sabar2, insyaallah thn depan abis study.. tengah pulun abiskan paper ni jer.. :P

.. Ombak dia kuat sangat.. Aku tak berani nak mandi... En.hubby pun xmo mandi... Qari?? Qari lg takut nak mandi.. Pijak pasir pantai pun geli geleman jer aku tgk.. hahahaa... Tapi, resort ni memang best.. Tenang jer.. majoriti material hotel dia buatan drp kayu...

Harga bilik dia standard mengikut rate dia.. kalo ada class, lg class la harga dia.. so, amik standard room jer dah berbaloi... jom kita tinjau2...

"
"
"
"
"
"
"
Jom kuar g pantai :)

sweet.. my nyawa .. muaahhss:*

 muka budak bujang ketakutan men laut.. :P

see... muka cuak takut ombak.. hehee


nama saya Abqariz.. Nama glamer Qari.. nak berkenalan dgn saya?? peace :)


 view dari pantai 




 peace :)



 jom ke pantai :)


 Ada sediakan library anak2... Bagus :)









 Kolam bunga teratai ni macam ala2 Swiss Garden Resort & Spa Kuantan.. 

Memori masa kami SEMKA UTM (Seminar Kej. Awam) kat Swiss-Garden.. T aku upload len k.. Nak kena cari gambar lama2 tu.. huhuuu


 

Jom kita terjun pool..



  





No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D