Nuffnang Ads

Tuesday, October 30, 2012

Apa khabar anak2 buah ku di Kuching??

Bila tengok gambar anak2 buah & Qari bermain bersama2, teringat plak anak2 buah aku.. Apa khabar la diaorang kat Kuching Sarawak.. Apa khabar la diaorang semua tinggal dengan pengasuh diaorang buat sementara waktu selama 44 hari kerana mama & abah diaorg mengikut ibuku g menunaikan ibadah Haji.. sabar yek korang semua.. Makngah sayang sangat kamu semua.. Macamana makngah sayang Qari, begitu juga makngah sayang korang semua.. sabar yek korang semua.. mama & abah menunaikan tanggungjawab kepada Allah sekejap jer... Kesian plak mereka kena tinggal..

Pada asalnya aku nak jaga mereka bertiga.. Boleh hantar Taska bersama2... Qari pun ada kawan.. Tapi, abg ipar aku lebih senang sedara mereka jaga di sana.. Entahlaa.. hilang khabar berita.. nak call pengasuh diaorg , aku tak kenal.. kalo masa kakak aku ada, ada gak calling2 dengar suara nana dlm telefon.. Kesian anak2 buah aku 3 beradik tu.. Sabar2 yek korang semua...

Gambar2 anak ku tersayang bersama2 anak buah tersayang.. sayang semua :*


Tergambar wajah kegembiraan mereka semua :)

bergurau senda dengan paksu & suka nek motor paksu 

Bila budak bandar tengok kambing.. Tak perbah tgk mbekkk ker???

Arman dah kuar fire dia.. Ingat kambing raksasa ke Arman.. hehehee:P


baby comeiii.. baby plg bongsu.. "Faiq"

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D