Nuffnang Ads

Monday, October 29, 2012

"Malang Tak Berbau"

Semalam jam 2.00 petang, ada test Geoteknik II... nasib bek aku ni bijak & pandai.. hahahaa angkat bakul sendiri.. sebenarnya jangan salah faham.. maksud aku bijak & pandai buat toyol la.. hahahaa :D

Pandai2 la masing2 nak dapat markah tinggi dalam test, macam2 cara boleh buat... heheheee.. Ada orang lain kisah??? yg pasti semua buat kot... mana taknya.. skema nyer lecturer geo ni, test jer tu pun nak kena buat dalam dewan, kerusi sorang2.. macam final exam plak.. huhuuuu..

nasib bek la formula copy ada simpanan aku dgn selamat.. dan pandai2 la nak tiru.. line clear jer, harus dilakukan perbuatan meniru dgn laju dan saksama.. hahahaa :D.. opppsssss.. jangan tiru aku plak.. ni gaya, aku xsempat nak study.. org lain sibuk study, ko ni sibuk g beraya umah orang.. hahahaa:P

* Nasib bek xbalik kampung.. ramai komen dlm fb & rakan2 opis ckp, jem teruk glerr... Syukur Al-Hamdulillah, xbalik.. mau patah pinggang aku dok lama2 dalam keta.. pinggang nak pakai lama.. kui3..

Sebenarnya nak cter, semalam, syiok2 tengah makan nasi ayam.. Al-maklum, balik class semalam, lapo plak.. lagi2 lepas test, mesti la lapo.. time lunch hour org lain g makan, aku buat apa??? Aku buat toyol baikk punyer laaa... so kelaparan la tengahari semata2 nak siapkan toyol.. hahahaa

dengan senang hati makan nasi ayam en.suami belikan sambil tengok tv.. dapat calling drp adik bujang aku ni.. berderau jantung aku, adik aku kena jahit dahi dia..

ni dari cerita adik aku kepada aku laa..

.. Rupa2nya adik ku, celebrate hari jadi gf dia, diaorg g men Ice Skating kat Sunway Piramid tu.. dah puas men 2 jam kat situ.. nak balik la kiranya... dassssss...... adik ku terjatuh tersembam.. kening cium ice la kiranya.. memang berdarah mencurah2 la.. g klinik sunway.. Doc xberani nak take over, doc kata bengkak mata adik aku, takut urat mata terkena... aiyakkk.. Apa celup ni Doc Swasta tak mau amik kes ni... Adik aku suh nurse swasta tu cuci jer kening dia..

Biasala la.. kalo jatuh, mesti la bengkak di tempat berhampiran.. nampak bengkak mata, takut plak nak solve.. bek xpayah bukak klinik sendiri.. Then, adik & gf dia g PPUM.. After scan semua kat ppum, Syukur Al-Hamdulillah, Doc kata tiada apa2.. just terbelah sket.. kena jahit 7 jahitan, nak gam pun boleh tapi, nanti xcantik la kulit tu... doc kerajaan juga yg terbaikk..

Takut plak nak men iceskating lagi... Bila jatuh tersembam, ice tu kan tajam.. ibarat tajamnya ice tu setajam parang kelar tangan korang.. sebelum adik aku terkena, rupa2nya ada gak budak tersembam gak.. nasib xmenyebelahi budak tu, kepala dia terhantuk tang mana aku xtau la.. terus biol budak tu.. lagi kesian.. uitttt.. ngilu hati aku mendengarnya... huhuuu

nasib bek adik aku xda apa.. just kena jahit sket kat kening dia.. gf adik aku jadi fobia plak & tobat xmau g sunway lg.. tapi, bagiku nak buat macamana.. setiap musibah kita tak tau..... setiap malang memang tak berbau... kita pun tak minta jadi begitu... Semuaaaa kehendak Allah SWT.. kita kena Redha dengan ketentuaan Allah SWT......

Cuma yg pasti, aku pun tobatttt dan insaf tak mau men ice skating lagi.. cukup la dulu2 zaman remaja aktif men rollerblade & ice skating... dah beranak pinak ni, semua dah berat.. lagi aku tak beraniiii.. huhuuuu

jom kita tengok luka adikku.. nasib bek boboi.. Kalo gugurl, kurang hantaran kawen.. heheheee:P

sebelum bengkak...

baru lepas 7 jahitan..

sian adik bujang aku sorang ni.. huhuuu 
Now bengkak besar coz kesan daripada kena cucuk bius utk jahitan...


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D