Nuffnang Ads

Tuesday, October 30, 2012

GAGAL.. GAGAL.. AL-Hamdulillah.. hehehee:P

Salam semua.. Kalo orang lain GAGAL, sedih.. menangis.. Aku plak, boleh gembira & xda kisah.. Memang pada awalnya memang kecewa, nak gak naik pangkat macam orang lain, tapi bila tahu kalo dapat masuk Kementerian Kesihatan Malaysia.. Aku tak mauuuu.. Aku nak dibawah Kementerian Kerja Raya (KKR) gak.. Aku suka berkhidmat di JKR... Sape tak mau nek pangkat?? gaji besar & boleh keluar dari fikiran kepompong lama...

Tapi, xpala.. bukan rezeki aku dapat nek pangkat (interview baru2 nie)... Yg pasti tahun depan, aku abis belajar.. mungkin rezeki berpihak pada aku nanti.. Insyaallah... Ya Allah permudahkan urusan ku & keluarga ku... Amin~

http://domino.spa.gov.my/online/semak_statistik_temuduga.php?no_pemerolehan=SM20120034&kod=2907

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D