Nuffnang Ads

Sunday, December 23, 2012

weekend lepak di umah kakak..

Seronoknya tengok2 budak2 terjun pool... weekend ni berkumpul kat umah kakak di Villa Putri dekat sebelah The Mall tu... Seronok sangat qari ni dpt men dgn cousin2.. Al-maklum qari xda adik nk men sama2.. xpala, next year Qari nak masuk Tadika.. Hope anak mama cayang ni dapat berkawan & belajar dengan bersungguh2... walaupun qari next year baru 4 tahun, mama nak qari belajar berdikari yek sayang..

Jommm kita lepak umah kakak mandi manda... yg kelakarnya sepupu qari semua xmo pakai pelampung.. masing2 dah hebat.. Al-maklum dah biasa mandi di pool umah sendiri.. sian anak aku sorang ni.... jakun nak mandi kolam.. anak aku ni mmg suka berendam.. dah besar panjang ni pun, nak mandi dalam besen baby tu... Nasib bek umah aku sekarang, xda bath tab.. Kalo tak, mau asik dok masuk toilet anak aku sorang ni.. aku plak seriau.. huhuuu..

Dulu aku tinggal Zamrud Apartment di Jalan Klang Lama, Qari kecik lagi.. Qari baby lg.. mama & abah pun jarang turun pool ms dok zamrud.. Bila dah ada depan mata, macam malas nk g swim.. Bila dah dok semenyih ni, nak sangattt la plak berendam dlm pool... hehheee... Biasalaaa, bila xda depan mata, teringinnn jer memanjang.. heheheee..

xpala sayang, t mama & abah ada bajet, Umah zamrud tu kita boleh buat homestay.. boleh la bermlm di umah sendiri sekali sekala.. mmg plan nak buat homestay coz umah tu untung sangat en.suami beli.. 5 minit jer nak g midvalley.. memang asik org call jer nak beli.... now umah tu sewa kat org... aku suka dok umah zamrud tu.. nak g opis 15 minit jer... 9km jer.. tp apakan daya, kepentingan anak & ibu menjadi mustahak... Ibu tinggal di semenyih, semenjak peninggalan arwah ayah, aku & en.suami yg perlu memberi perhatian kepada ibu tercinta.. Kiranya ibuku tak boringla coz jaga cucu tersayang, Qari :)

i2la sebabnya aku jugak membeli umah di Semenyih utk tinggal berhampiran dgn umah ibu tercinta, guna loan aku plak.. hope rezeki kami sekeluarga bertambah2 Ya Allah.. Syukur Al-Hamdulillah nikmat kurniaan Mu Ya Allah..

Enjoyyy wit lovely family :*

gelagat anak2 mandi pool...
Qari sorang jer pakai pelampung.. penakut rupanua anak aku ni.. heheheee:P

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D