Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

aktiviti malam bersama Qari tercinta.. :)

8/10/11 (Sabtu)

xda apa nak di cter kan... biasala.. waktu2 malam ni.. aku bersantai dgn Qari tercinta.. weekend waktu siang, aku bz g class.. malam jer dpt lepak2.. santai2 dgn en.suami & Qari cayang... 

Kebetulan, malam ni ada makan2 kat Jalan umah aku (barisan umah ku ajer).. plan dah lama masa raya lagi... Kata sepakat jiran2 tetangga.. akhirnya 8/10 tarikh yg sesuai utk kami berkumpul... (nanti aku upload suana Barbeque jalan Taman umah kami..)

Aku balik awal, xlarat la nak lepak lama2.. sori yek jiran ettangga.. xdpt nak sembang panjang.. penat.. esok ahad dah class pagi kul 9.. en.suami bz kemas2 gotong-royong kat luar umah.. byk nak di cuci ni diserahkan pada kaun Adam jer.. Ibu2 dah penat gotong royong tengahari tadi b4 aku g class...

Aku tgh layan cerekarama, anak ma cayang ni.. Qari sibuk pegang hp ma nak men games la.. skrg dh pandai plak tekan camera.. tengok la hasil camera hp aku.. walaupun xterang Qari tangkap.. Ma bangga coz Qari ada bakat nak tangkap gambar.. Qari baru 2 tahun 8 bulan.. tapi berminat macam abah yer (e.suami)..  hari2 kena cas plak..abis anak aku men hp aku.. boring men games, tangkap gmbr.. boring tgkp gmbr, buka lagu.. jahanam la hp mama Qari... huhuuu :P

"
"
"
"
"
"

walaupun blurr.. tapi mama bangga dgn mu nak... diri mu tetap usaha utk dapat kan photo yg terbaik.. hehee:P



Jom tengok aksi & hasil photographer bernama Qari :)
walaupun senget pict ni Qari tangkap.. tapi ok la .. ma bagi 5 bintang utk umur Qari.. hehee:P


 nmpk jari qari la plak.. hehee:P


 yg ni clear sket... tangan qari xbergoyang kot.. hehee:P





 ma tengah iron baju..




 kawan sepermainan yg sebaya dgn  Qari.. 
anak jiran, Syahira namanya.. cute budak ni.. :P

jom men colour2 buku upin.. :P

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D