Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

Tq abg syg hadiahkan kasut.. muuaahhss:-*

uiiittttt..... 

Lama sungguh aku tak tulis blog.. bz.. bzz... bzzz.... xtau nak khabo kan ke bz an aku ni... Al-maklum.. stress telah bermula.. perjuangan telah bermula... Bila la nak berakhir ???? huwaaaa... huhuuu.. 

Aku la isteri... Aku la ibu... Aku la student.. Aku la insan yg plg bzz .. huhuuu.. takpa la Azura.. ko yg memilih cara ini.. xpa2.. chaiyuk2.. paper tinggal lg sket jer... Jangan putus asa... dah nak abis dah.. hehee:P (Sedapkan hati jer...)

sajer je nak cter sket.. hehee:D

Jumaat (7/10/11) balik keja, aku xbawa keta.. en. suami hantar pagi2 g opiz.. balik tumpang kawan smpai stesen lrt, naik lrt jer smpai bukit jalil.. en.suami jemput.. opiz en.suami dekat jer dgn bukit jalil tu.. dekat dgn care4 sri petaling tu.. sampai muntah la kalo nk jalan situ.. dekat sgt.. heheehe:D 

otw nak balik umah tu.. tetiba en.suami ajak aku g cari kasut en.suami la.. ikutkan malas la nk ikut.. Penat beb.. jumaat time rehat lama, geng2 aku g menshopping n membuta diri.. aku plak??? tungkus lumus siapkan assignment.. Padan muka aku... huhuuu..

Gagahkan diri gak temankan en.suami... Tetiba, hatiku berbunga ceria.. en.suami offer diri utk membeli kasut aku.. dgn bajet en.suami xbgtau berapa harga pun en.suami nak bagi.. 

Apa lagi la.. Aku sambar kasut aku 2 pasang jer... kasut Qari 1 pasang.. sandal Dyan 1 pasang (hadiah dari kami utk mama baby..)

Ikutkan hati nak sambar byk gak.. Tapi?? aku kan isteri yg solehah.. solehah ker?? hahahaa:D.. Mesti la xmo membazirkan duit en.suami.. Aku just beli keperluan yg nk pakai jer... xmo la beli sandal yg merepek2... takut aku xpakai.. so, aku beli kasut yg aku perlu jer... hahaa :D .. 

Yg plg dasyat en.suami borong 3 pasang kasut.. Ini nama mmg nak menghabiskan duit jer ni... hahahaa:D (Alasan en.suami : "Dah lama xbeli kasut".. dan lg satu alasan " 1 kasut yg bertali, 1 kasut xbertali & kasut sport kalo nk teman sayang naik Broga").. Alasan xnak bagi aku membebel la tu??? hehehee:D .. ingat kan aku jer bernafsu nk beli mcm2 kasut.. Tapi, en.suami yg lebih2.. hehee:P 

xpala abg syg... kesian gak en.suami dah lama xbeli kasut.. Dah koyak sket tapak dia... lagipun, sori la abg syg.. duit abis byk byr duit class aku.. duit pampers & susu anak2.. duit keta.. macam2 la.. Tq abg syg.. xpa.. ada rezeki lebh.. kita bercuti sama2 yer.. dah lama kita xpergi bercuti bersama2.. last bercuti pun g Kuching Sarawak.. masa tu Qari baru 1 thn.. 

Walaupun kami beli kasut2 cap Malaysia... Tapi, kami xmembazir beli brg oversea.. kami beli yg local tau... Yg penting kualiti & dpt kuantiti yg byk.. kalo aku beli brand yg mahal2.. tentu aku dpt beli selipar jepun jer kot.. hahaa:D

xpala.. merepek2 plak aku ni.. Adios.. jom tgk kasut en.suami beli.. hehehee:P Bukan menunjuk2 tau.. bersyukur dan share ajer.. kelakar pun ada.. kami ni macam budak kecik baru nk g shopping kasut.. Dah lama dah xg shopping sama2 kami berdua jer... kan aku cakap aku ni bzzz memanjang.. hahahaaa:D Kebetulan tgh ada sale Deepavali & Raya Haji.. Apa lagi?? ramainya manusia...

Aku suka tulis blog ni pun.. aku buat mcm diary.. nama pun contengan suka2... bila aku lupa.. baca balik blog.. ingat balik memori lama2.. (minta maaf la jika korang rasa aku menunjuk2.. sebenarnya itu kisah n story aku..) hehee:D Just to sharing bersama.. untuk berkongsi kegembiraan kami :)

"
"
"
"
"
"

 cantik nya kasut Qari.. sape yg pilih?? mama laa... hehehee:D

 en.suami yg pilihkan utk aku.. Cantik kan?? 
Aku suka bangattt... Sabtu tu dah terus pakai g class.. 

jangan jelezz dyan.. xpa dyan, after ko bersalin nanti, macam2 kasut ko boleh beli angah temankan.. high heel.. short heel.. sport heel.. semua ada.. hahaa:D

Yg ni aku yg pilih... simple jer.. & plain jer.. 
sesuai la aku guna time masuk meeting .. hahaa:P

Last aku beli kasut hitam masa pegi BTN.. kasut hitam aku tu pun dah hilang mana ntah... Al-maklum bila pindah umah, mcm2 aku tinggalkan jer.. 

Jeng2.. kita tengok kasut en.suami tu...

 Kasut kulit yg xda bertali...

 Koleksi Kasut kami... Shopping tak ingat dunia... 
Byk betul setan2 yg menghasut kami ni.. hehee:P


 Kasut aku 2 pasang jer...

 Untuk mama baby... Sesuai utk mama preggy...

 Walaupun brand Larrie & NYC brand made in Malaysia.. Tapi, i like !!!

 Sport Shoes abg.. Cantik kan.. putih bersih jer.. Kalo aku xda la nak beli kaler putih.. Aku ni kan comot.. pakai berapa minit jer mesti kompom kotor balik.. hahaa:D

 Kasut Bertali & kasut xbertali.. Alasan ker???
Jgn marah tau sayang.. Gurau jer .. hehee:P

 Lelong.. Lelong.. Sape nak beli??? hehee:D


Kaki dyan.. aku & Qari... 
jom kita try kasut masing2.. :)

Qari yg plg excited sekali.. sori la anak ku sayang.. mama n abah beli sepasang jer.. Sebabnya.. kasut Qari lagi mahal drp kasut mama... Kiranya harga kasut Qari dapat 2 pasang kasut mama tau.. so, kita seri k.. Jgn majuk2 tau.. hahaaa:D

Nak majuk dgn abah dpt kasut mahal.. xsampai hati coz abahnya duit.. xmo demand2.. hahahaaa:P

Nasib baik aku ni bukan jenis suka buat koleksi kasut.. kalo tak, rak kasut kena buat bertingkat mcm klcc.. hahaa:D

pssttt.. abg syg jgn lupa tau Toshiba biru sayang nanti.. heheheee:D Tunggu ajer bila la nak dapat tu.. 

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D