Nuffnang Ads

Monday, October 17, 2011

Kalo exam boleh buat macam ni kan best??

Exam ?? Test ?? Quiz ?? Assignment ??.. semua ni aku tak suka.. menci.. menci.. menci.. Tapi, itu la hakikat nya yang aku kena tempuhi.. Aku kan student .. macam ni la.. Aku kena semangat abiskan sisa2 paper lagi yg aku drop dulu.. Tinggal sket jer lagi paper... chaiyuk2 Azura.. huhuuu.. jiwang kan?? itula aku... huwaaa.... dah bosan.. weekend org lain g men bowling.. aku kena g class.. nak hantar assgment.. ada test.. ada Quiz.. menci kan??

Alamak lari topik plak.. hehee:P

Aku nak cter, kan best kalo Final Exam boleh bawak hp, nak snap picture buku2 byk2 pun boleh, utk masuk dlm dewan... wow, tentu aku dapat 4.00...:)

Tapi, test boleh la aku buat.. Lecturer xperasan.. mesti Lecturer ingat aku tgh khusyuk sms dgn org sebelah... Tapi, aku ada cara aku sendiri... tak perlulah nak tulis font kecik2 kat kertas, then tgk2 nyorok dlm kain la, calculator la.. itu taktik zaman skolah kita dolu2.. ni aku nak bg petua advanced sket.. Aku jer rasa advance, ntah2 korang semua dah try .. Hp kita sekarang kan canggih.. kecik2 comey2.. ko zoom jer screen tu.. semua nampak.. best kan teknology meniru sekarang... hahaa:D

Itu yg final exam, xboleh on hp.. cikgu @ lecturer lebih cerdik dari anda termasuk aku.. coz diaorg dah tau taktik2 kotor student macam aku ni.. heheee :D

Nak hidup kena buat mcm2 cara la.. nak study xsempat laa... weekdays keja.. malam nak jaga anak.. belum lagi en.suami suh buat mcm2.. waduzz.. xkuasa aku nak study tdo lewat2.. pada dasarnya aku tdo kul 3 pagi tau nak siap kan assignment yg menimbun tu.. Nak tiru kawan2 memang boleh la.. Tapi, nanti aku yg bodoh.. masuk dewan exam.. termenung sorang2 xtau jawab.. huhuu..

Formula masa test.. heheheee:P


Aku plg xsuka subjek structure & geoteknik.. 
tapi, subjek ni la aku perlu kena score utk keja mcm aku ni.. huhuu



No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D