Nuffnang Ads

Monday, January 9, 2012

mood masak2..

biasnya aku ni akan rajin masak if aku ada mood yg sungguh harmoni... kui3... sbnrnya aku ni weekdays keja, malam mmg xda masa nk masak.. kalo balik kuar ayam dari fridge dah tentu beku.. nak tunggu beku ilang pun dh tgh malam ngantuk.. alamatnya malam xmasak... 

weekend plak?? kalo mood aku harmoni.. rajin.. kompom aku masak yg special2.. hehehee (angkat bakul sndiri.. kui3).. weekend selalunya aku bz sbg student... dah amik pjj weekend mmg la gitu.. sian en.suami & anak kena tinggal.. Temporary jer.. Nanti dpt la segulung Ijazah hasil pengorbanan semua.. huhuuu...


jom tgk gambar jer la.. jangan muntah plak.. T_____T.. org lain pun pandai masak nasi lemak.. saje jer homemade i jer.. kui3


Mood masak Nasi Lemak Sambal Udang & Coklat Durian (ada extra durian..kui3) & Kek Coklat..




Nasi Lemak Sambal Udang


Mari2 kita rebus itu telur.. :P



Sambal udang.. 
kalo ada petai lg sedap.. malas nk g market cari petai.. 
udang tu beli Tesco dekat umah jer... :P



COKLAT DURIAN





KEK COKLAT

Dah nk abis br nak snap photo.. :P



No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D