Nuffnang Ads

Thursday, August 9, 2012

Bestnya makan2 :) Murni Bukit Jalil

Salam Ramadhan..

Woww... pakcik kayo.. pak cik kayo.. ari ni gomen dpt bonus laaa... separuh gaji tu... (termasuk diri aku.. hehee)

So, aku dpt bonus ni, plan nk belanja kepada org yg aku cintai & sayangi.. Tahun ni, Cdg nak try Bangi Golf Resort (BGR) Buffet dia.. ramai org komen dlm internet, sedappp gler sampai 5/5 & berbaloi... memang terliuqqq beb tgk gmbr2 dia dlm website blogger2 kawan2.. :P

Dengan hati yg xsabar (sebenarnya 16hb Ogos ni, kakak ku nak open table.. tempat masih rahsia..).. TapiOk settt, aku dah plan dgn en.suami.. esok petang after hntr adik2 aku g LCCT Airport, boleh la singgah jap booking iftar dgn en.suami tercayang, ibu tercayang & Qari tercayang utk iftar Ahad ni... Sori yek adik2.. Korang nak g kuching, dah tentu along akan belanja korang makan best2.. (itu nada aku cemburu xdpt ikut.. hahahaaa)...

surprise plan utk ibu tersayang & en.suami & anak tersayang.. Bonus dikongsi bersama :)
after hantar adik2 g airport, singgah jap la BGR beli baucar Ramadhan.. dpt murah special harga kalo booking awal :P

sebenarnya aku saje nak kongsi & bagi panas sket kat korang.. hehehe:P.. semalam (08/08/2012 - Rabu)

Berbuka puasa bersama en.suami terchenta di Murni Bukit Jalil Restaurant.. sedapppp...
Layan kan jer la photo food & drink kami :P

Tqvm abg cayang beli chocodate my fav.. sedappp :)

Open Fasting Glass Besar nmpk.. hehehee

Menu special aku : Nasi Goreng Soft Shell Crabs...

Nampak sedap kan??? Tapi en.suami nyer lg sedap...

En.Suami nyer : Nasi Goreng Becan :)

Selamat berbuka Puasa :)


No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D