Nuffnang Ads

Monday, August 13, 2012

Tq bff.. Aku dah dapat handbag... :)

Terima kasih bff:P Aku dah terima handbag pagi td... Ikutkan jumaat petang dah dapat.. Tapi aku kan balik awal.. heheheee... excuse.. bukan saje2 nak lari2 tau..  g hantar adik2 ku g airport.. :P

Tahun nni sungguh bergaya & sungguh dimurahi rezeki .. Al-Hamdulillah...

Betul kata ibuku.. Setiap kesabaran yg kita lakukan.. Ada hikmah disebaliknya..
Ya .. Aku bersyukur.. berkat kesabaran ku dengan dugaan sebelum ini.. Aku kini memperolehi ganjaran yg besar... AL-Hamdulillah... :)

Handbag tu tetap rahsia k.. T aku tangkap time raya nanti ok.. bersama2 baju raya... Feewiiitt.. menunjuk2 plak aku ni.. hahaa... rezeki Allah beri :)







No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D