Nuffnang Ads

Wednesday, August 8, 2012

Terima Kasih cayang.. Terima kasih semua.. dapat hadiah special:)

Tak perlu kata apa2.. Tak terkata dengan kata2... uiittt terkeluar plak lagu Najwa.. Yang pasti aku H.A.P.P.Y sangat2.. Nak tau kenapa aku happy sgt2.. Bukan pregnant tau.. Memang la aku akan happy dapat anak lg, tapi.. tunggu la dulu, belum masa lg.. insyaallah tahun depan abis study & insyaallah ada rezeki Allah beri, membonyot la.. hehehee..

Yg kelakar, Hepi pun nak cter ker kat org.. xpala.. Apa aku pedulikkk.. sharing & caring.. hehehee.. bukan membangga diri dpt hadiah special, tapi bersyukur dan berterima kasih kepada semua yg memberi hadiah2 daripada orang2 yang kita sangat sayangi.. muaahhss:*

Yang pasti 1st aku dapat hadiah special drp en.suami tercinta.. (Aku dapat 2 hadiah : 1 handbag COACH & 1 baju raya Kebaya Merah.. Tema kaler merah thn ni ) "Merah nyerr makngah"... hehehee :D Tema handbag aku pun merah.. ceria kan?? Terima kasih banyakkkkkkk...

 @

Agak2 yg mana satu??? Aku suka yg kanan, nmpk lg feminin.. auwww.. 
tapi xda stock.. So, tinggal yg kiri jer.. 

Kirim kat bff dok kat US.. Insyaallah, this week dia pos kan.. maybe tahun ni dia beraya di Malaysia.. T jangan lupa dtg open house umah aku k.. Yg best nya, aku saja2 jer ckp kat en.suami, kawan balik dr US, boleh kirim handbag kat dia x?? tetiba en.suami kata amik la.. Apa lagi, aku survey dlm internet & cari design mana yg aku suka.. Aku kan suka kaler2 meriah.. hahaa.. dah tema thn ni kaler merah, so, pilih kaler merah ala2 pink gitu.. auww... malu i tau.. Al-Hamdulillah.. merasa gak aku pakai beg ni.. bukan menunjuk2 k tapi sharing & caring.. So, kawan2 nak membeli, lebih baik krem kat kawan2 yg study @ keja di sana.. better very cheap drp beli kt branch sini.. Tgk kat cfo dia kat klcc... tutup mata jer la harga dia.. hehehee.. maybe beli kt US, ada murah sket.. beli online pun murah gak, tapi kena berpada2 yek kawan2..

Terima kasih banyak2 utk abg cayang..  Sayang en.suami aku... i love u dear.. muaahhss:* manja tau i nie.. hehehee.. bukan kerana dpt hadiah ok.. Tapi, memang ditakdirkan oleh Allah SWT, jodohku memang dengan en.suami.. Ya Allah, mohon dipanjangkan usia perkahwinan kami hingga akhir hayat kami.. Ya Allah, mohon diberi kesihatan yang baik2 kepada kami semua & keluarga kami & anak2... Biarlah kami dapat merasa menjadi tok & tok wan.. :) Insyaallah... Jodoh Pertemuan, Ajal maut semua ditentukan oleh Allah SWT...

Yang 2nd.. aku dapat baju raya gak drp kakak tercinta.. Aku dapat kaler hitam.. Aku yg pilih kaler tu.. Baru nmpk slim sket kalo pakai kaler hitam.. hehehee :P Terima kasih along.. sayang along gak.. sayang semuaaa.. muaahhss:*



Yang 3rd.. aku dapat selendang @ shawl drp kakak ipar cayang jugak.. Shawl Al-Humaira... 1st time la aku pakai brand ni.. (kakak mms dlm hp en.suami.. xsempat nk duplicate..) Raya t aku upload la.. hehee.. Terima kasih byk2 kak.. Ingat kat i.. sayang dia.. muaahhss:*

... Kiranya aku dah ada 2 baju raya...

Yg kelakarnya lg... Aku ada exam khas 01/08/2012 (Rabu) ari tu kat Space UTM building sebelah Ampang Park tu.. Paham2 jer la... kalo dah dekat sebelah menyebelah.. heheheehh ^  ^ ..

Abis exam, sementara tunggu en.suami amik, aku cuci mata la.. Makk aiiii, banyaknya baju raya cantik2 yg tergantung sana situ sini.... mcm2 kaler ada.. nek kelabu bijik mata aku nie.. Sedar tak sedar, 3 baju raya aku bedal.. mak aiii.. xingat dunia.. hehehee.. Kiranya aku dah ada 5 baju raya.. heheheee... itulaa.. xblh nak menyinggah, mesti terpukau.. hahaaa:D (baju raya t aku upload after raya k.. xsurprise la tunjuk baju raya..)

..Yg pasti raya thn ni aku dah ada colourful baju.. Ada kaler merah.. hitam.. putih.. kuning.. hijau... heheheee:D.. jangannn jelezzzzz.. tahun ni beraya yg sungguh meriah... Qari pun jgn jelezzz... baju mama pun byk

Then, xmau duk lama2 dlm Ampang park, so g Zuhur jap kat surau Space UTM tu.. tunggu en.suami lmbt sgt abis keja, apa kata tdo jap laa.. lena tdo, kul 5 baru smpai space.. lena btul tdo, kepenatan shopping baju raya aku & Qari.. sian en.suami xda baju melayu coz en.suami dapat 2 jubah raya (1 drp ibu ku & 1 drp ibu mertuaku).. Sekian...

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D