Nuffnang Ads

Friday, August 23, 2013

4rd Raya 2013 ~ 11.08.13 (Ahad) ~ di Penang

kla.. jom kita lumpsum kan raya2 tahun 2013..

Raya Pertama (08.08.13) : Kedah
Raya Kedua (09.08.13) : Penang
Raya Ketiga (10.08.13) : Perlis
Raya Keempat (11.08.13 - Ahad) : Penang
Raya Kelima- Tujuh (12-14.08.13): Langkawi...
15.08.13 (Khamis) dah masuk keja : very tired... sampai umah kul 4 pagi...

Raya Keempat (11.08.13 - Ahad) 

ok bersiap pagi untuk beraya lagi.. tapi kali ni malas nak keluar.. bersiap kan Qari & tunggu orang dtg beraya jer... keesokan harinya nak pergi Langkawi.. so, rest tunggu orang dtg beraya jer.. :)

Red Theme :)

Qari share dengan anak kawan2 adik.. Aikk heran gak Qari tak kedekut mainan dia.. hehehee:P


Qari wit Aleesya.. (2 pupu)


Dulu, aku pernah berangan semasa aku mengandungkan Qari.. kalo anak perempuan nak bagi nama Qaleesya..  kalo anak lelaki suami aku memang nak bagi nama Abqariz.. Tapi, cousin aku dah amik utk anak dia.. terpaksa cancel nama yg aku suka.. hehehe:P

Itu yang aku ada letak fb bisnes aku Kasih Qaleesya.. :P


Mak masak Nasi Beriani.. nyummyyy sedappppp :D



Kalo Aleesya datang, memang Qari suka melayan Aleesya ni...

Aleesya yang putih gebu... gerammmm nak hugs ketat2.. heheheee:P







No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D