Nuffnang Ads

Monday, July 25, 2011

Bukit Bendera (Penang Hill) & Batu Feringghi..

Cuti sakan weekend after balik dari VM kat Sg. Petani (Value Management).. Al-maklum xda class.. Lepas raya br class bermula semula.. bermula balik perjuangan ku sebagai.. isteri.. ibu.. student .. sahabat.. tanggungjawab ku sgt besar... xtertanggung rasanya kalo aku berfikiran negative... Aku mesti berfikiran positif.. Aku mesti memperjuangkan kehidupan ku.. Aku mesti dapat kan degree.. Aku mesti mengejar cita2 ku menjadi engineer pada masa akan datang.. insyaallah.. aku mesti bersemangat... chaiyuk2 Azura.. U can do it !!

Dah lama, xupdate blog.. Digi Broadband xclear kat Semenyih.. heheehee... Bila la UniFi nak masuk Semenyih??

Ada cter sket balik dari VM kt Sg Petani..

.. 21 July 2011 (Khamis)..

Plan2 nak men bowling xmenjadi gak.. class abis smpai kul 12.30 ++ am.. Plan nak men pagi khamis tu plak xmenjadi gak.. Bowling buka kul 12 tghari.. kami nak balik.. xdpt gak men bowling free.. Damn !! hahaaa:D xda rezki nak men free.. kluar duit sndiri la zura... hihiii:P

Plan punya plan mmg nak g Turun Georgetown g jejalan Batu Feringgi.. Posing sakan kami di pantai Batu Feringgi...




Zura..zura... ko ni berapa kali nak tgkp gmbr kat feri ni??? Hehehee:P.. sebenarnya aku mmg suka kluar keta ni nak posing bergmbr dgn kawan2 sekalian.. baru nmpk happening.. 

..yg kelakarnya, semua pandang kami jer.. nampak sgt la kami ni xpernah naik feri... (sedangkan ko zura dah byk kali nek.. dah mentua ku Penang.. hehehehee:P ) Seronok tgk kawan2 happy.. aku pun join sekali menghiburkan dan aku la plg sibuk nak interframe dlm kamera korang.. hehee:P 

.. Lagi best kami kluar menghirup udara laut drpd duk dlm keta, hirup udara air-cond kereta jer... masa ni la dpt peluang hirup udara laut yg terbentang luas kuasa Mu Ya Allah.. Cantiknya dan indah alam Mu.. J

 korang semua memang best.. sporting habis kita enjoy.. 
TQ sahabat... :)



Walaupun diri ku nampak gomok di gmbr.. 
Aku tetap mahu berposing.. hehehee:P


Paling xtahan .. plan2 kami sampai ke Bukit Bendera (Penang Hill).. xsangka kan?? Sampai juga aku nek atas tu.. dapat naik tren baru , yg baru lepas upgrade.. hehehee:P











 kak sya & ct berposing dlm tren :)




 Pandang dari atas.. Dah sampai puncak dah masa ni.. sejukk....










Jomm lepak Kopi Hutan.. Cari2 gambar xjumpa.. Mesti ada dalam hp member.. adeiii





.. Mmg cepat smpai atas.. 5 minit jer... Kalo bawa Qari nek atas lg best.. nanti kita bawa abah yek Qari.. kita g satu family.. lg best...
.. sori Qari sayang.. Ibu xdpt bawa Qari sekali g Penang.. Takut Qari penat, nanti Qari mengamuk masa travel balik ke KL... sian kawan2 ibu nanti kalo xselesa jika Qari mengamuk.. Syukur Al-Hamdulillah Qari cool jer.. Qari mmg Good Boy....  Qari happy baby dlm keta.. Qari asik berkepit jer dgn ct.. Opss ct.. check doktor, mana tau ada apa2... hehehee:P.. TQ semua... 

.. Dah lepas berjalan sakan, g singgah beli jeruk plak kat belakang Komtar Penang plak.. mmg sedap.. nyummy~  Dah lama xpekena jeruk sbnrnya... hehee J

.. Tq kak Sya, Ct, Yuzi teman kan saya amik Qari kt umah mentua d Sg Dua... Qari kena dok umah mentua kat penang masa aku bengkel di Sg Petani coz nenek xblh jaga mu nak.. Nenek kena g Kuching jaga anak2 along.. Along g bercuti d Beijing... Bestnya along dpt g jejalan mcm tu.. bila la aku nak sampai ke sana?? Heheheee:P
... TQ semua yg menjaga Qari... syukur Al-Hamdulillah semua plan ku berjalan dengan lancar.. Terima Kasih pada mu Ya Allah memudahkan urusan ku...  Terima kasih pada semua.. Korang semua memang best.. sporting... J

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D