Nuffnang Ads

Wednesday, July 13, 2011

Perubahan Pemikiran, mengubah Kehidupan.. kita perlu berubah...

Semalam, Aku datang awal time tu.. en.suami tercinta hantar ku g opiz.. Al-maklum, keta en.suami masuk workshop xsiap repair lagi... Malas la plak nak nek atas g punch card .. Tengok surat  tu masa pendaftaran kul 8.30-9.00.. so, 
aku masuk kul 8.30.. xperlu punch la.. terus g dewan jer la..


bosan2 xtau nak buat apa.. kawan ku ajak join jaga kaunter pendaftaran.. bestnya.. ilang sket boring nak tunggu member2 officemate aku.. Masa dok tunggu org mendaftar, terpandang penceramah tu.. Penceramah tu mcm kenal jer ???

Jeng2.. bila dia berucap dan memperkenalkan diri.. baru aku teringat.. En. Shamsul ni pernah ajar aku subjek short sem kat Politeknik Shah Alam (PSA)... Dia ajar aku subjek Isu2 Semasa... Dia mmg best masa kat PSA (sem 2,2001).. Aku teringat masa study dulu, dia ada citer..
“ Kalo kenyang.. sendawa pertama Dah Kenyang Dah.... sendawa kedua Tak Reti2 Nak Stop... sendawa ketiga Nak Mampusss..” hahahaaa.. sampai sekarang aku ingat.. dah 10 tahun berlalu... Dia memang best..
......................................................................................


Peserta Ceramah Yang Terilbat :)

Ceramah Integriti ni memang memberi kesan yg mendalam pada aku.. Xkisah la apa org nak cakap.. kita mesti berpikiran positif, Ascetic & insentif..

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D