Nuffnang Ads

Monday, July 18, 2011

Team Building JKR 15 July - 17 July 2011.. Kuala Khubu Bharu

Pagi2 abg syg dah hntr aku g opis.. kata kul 7.30am.. aku pun dtg la awal.. sekali kul 9 baru bas gerak.. apa daaa... tenziioonnn menunggu.. huhuuu:P

Mula2 dpt e-mail g Team Building.. memang xda mood nak pegi.. Al-maklum la kaco weekend aku bersama family... cadang nak g floria putrajaya.. Tapi xdpt ikut.. huwaa..


.. Tapi bila dah lalui di sana selama 3 hari.. memang best.. xsia2 aku g, walaupun badan letih xperlu cakap laa... xtertahan letihnya.. isnin plak nak g sg petani bengkel VM (Value Management)..
Syukur gak, malam tu abg cayang urut2 aku.. ilang lenguh2 badan aku  ni.. al-maklum bersungguh sgt kayuh rakit.. hahaa:P

B4 nak join this adventure (White Rafting):-

1.  Hai mesti cekal.. jiwa mesti kental.. Emosi mesti stabil.. xmo ada taman dlm hati tau..auuwww
2.  Kena sentiasa pakai jaket keselamatan.. walau pun kita @ ko pandai berenang sekali pun, kalo kita terlanggar batu.. mana tau selamat @ tak kita berada d dalam air..
3.   







sungguh mencabar glerzz :P






My Team :) 
" 1 Nation Team "







" 1 Nation Team "


 tenang sudah air terjun nie.. :P

guide2 yg protect kami semua.. tq guy

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D