Nuffnang Ads

Monday, July 4, 2011

Selamat Pengantin Baru...

welcome my blog.. contengan naluri hati ibu...


sabtu n ahad xsempat nak ber blog.. sabtu n ahad adalah waktu yg plg best skali sekarang ni.. now, class lmbt lg start (september 2011 br start class).. so, masa yg ada ni aku perlu manfaatkan bersama en suami tercinta & anak tersayang...


Aktiviti Sabtu (2 july), xda apa menarik, xtvt pagi, aku & en.suami berkemas umah sehabis bek la.. almaklum weekday bekerja keras d opiz.. lunch g kenduri kawen kat kem semenyih kawan ibu (syukur.. xperlu aku masak..).. 

.. balik dari kenduri, singgah g survey air-cond (cuaca panas la skrg ni kan..)

.. balik dari survey2 ngan family, en suami ajak g tgk basikal.. hadiah utk Qari basikal biru yg comel.. akhirnya Qari dpt basikal baru.. sian Qari, asik tgk org men (tgk muka mcm Qari teringin..:P )
.. aktiviti mlm, mcm malas nak mkn heavy, just aku masak lauk yg plg mudah.. ikan sardin dan goreng terubuk ikan masin.. hahahaa:P mknn yg plg mudah, sori la abg.. saya tgh proses men diet, so mlm xmo mkn heavy sgt.. hahaa:P


Ahad (3 July), pagi tu, aku basuh semua towel2, cadar2, comforter2 semua.. bagi selesa sket basuh dan letak Downy (bagi wangi sket..:p ).. en suami g service air-cond keta.. Qari peneman aku, apa yg aku buat, semua dia nak buat.. ada bodyguard.. pastu nek basikal baru dia, asik nak suh aku tolak.. xpandai nak kayuh sendiri.. gayat kot tinggi.. hehee:P
.. lepas en suami balik dari servis, en suami basuh keta jap.. masa basuh keta terleka dh dekat kul 3pm rupanya.. alamak!! aku dah siap pkai cantik2 dgn make-up2 ni dah.. jadi ke x ni nak g kenduri???

.. Then trus g kenduri kawen kawan opiz abg (en.suami) kat Taman Medan.. kami dh smpai lewat kul 4pm.. sori la tuan umah.. just nak bg hadiah pengantin pd member officemate husband.. sori tuan umah & pengantin, xmo mengacau & menyusahkan korang kepenatan (biasala kenduri mmg penat.. sebulan pun xabis penat..) tp?? Apa lg segan2 punye segan la kan, Tuan Rumah ajak mkn dlm umah.. siap berhidang.. ni dah kes special, dpt mkn tambah2 ni.. hehee:P


.. Apa2 pun Tahniah & Selamat Pengantin Baru buat Razif &Nurul Huda.. memang layanan korang & family 1st class pada kami.. siap sembang2 dgn pengantin  dalam umah.. hahahaa:P

.. balik, dah penat.. dinner panas kan lauk jer.. (lauk pengantin bagi..).. 
.. i2 jer cter weekend.. :)

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D