Nuffnang Ads

Friday, June 14, 2013

Baucar Buku 2013...

Sebenarnya cter n gambar ni dah lama.. bulan lepas lagi.. saje jer nak perhangatkan nak bg gempak.. haktuiii... heheee.. saje jer.. kan blog ni luahan macam diary.. yg bezanya diary bukan cter kt semua orang.. ini just sharing n caring..

Bestnya tahun ni dapat baucar buku RM250... banyak dan macam2 boleh beli... disebabkan nak beli buku study aku tak pakai sangat, buku aku banyak fotostat buku orang jer.. lebih berbaloi fotostat kot.. g hantar kedai copy, harga lebih murah separuh daripada harga sebenar... Ada orang xsuka buku fotostat, suka study drp direct buku sebenar jer.. Tapi aku??? xkisah pun... Jenis aku, suka buat baca drp direct nota poket yg dibuat sndiri... boleh digunapakai masa test jugak.. kalo ada rezeki, boleh tiru nota letak dalam poket seluar.. kui3... macamm korang xpernah buat.. tapi final exam.. memang aku tak berani.. kalo kantoiiii... malu bebbbb masuk mahkamah tinggi pelajar...

jom tinjau2 kami sekeluarga shopping gunakan baucar buku RM250 yg aku dapat tu :)

posing dulu keta idaman :) sempat beli novel2 yg best2.. nak layan novel asik xda masa jer... 

macam orang dewasa cakap telefon... :P
  
dalam bakul semua buku qari :)

jom kita playdoh... clay




No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D