Nuffnang Ads

Friday, June 14, 2013

Now you see me

Malam tadi dating wit hubby.. cter ni yg hubby nak tgk sangat2.. aku ada la tgk thriller dia.. tp xrasa nak tengok.. Tapi, bila tengok malam tadi kat GSC Tropicana Mall dekat dengan opis hubby.. memang best gler la aku bagi 5 bintang....

memang kita xsangka siapakah dalang The Eye...

me & hubby.. sama2 bulat :)

actor & actress Now You See Me :)

4 magician...

Isla Fisher... masa ni aku suka sangat watak dia time ni.. 
nampak macam real jer dia kena makan dengan piranha... 

Heroin :)

Ini la dalangnya.. Tak sangka kan?? aku ingat Interpol yg dalangnya... hehehee.. semua tertipu... 

Interpol.. Aku suka watak dia nie.. cantik.. jelita.. lincah... sweet sangat :)






No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D