Nuffnang Ads

Saturday, June 15, 2013

Jom kita terjah The Grato BB

cter ni dah lama bulan April 2013.. Tapi, ari ni br nak hapdet... nampak sgt aku ni buat2 sibuk.. heheheheheee.. T___T

25/04/13 : Pada asalnya aku & hubby teruja nak pergi Grato ni, gara2 tgk Qi Razali jd Hos JJCM kat tv la... so, aku n hubby test dulu makan, sedap ke tak.. Then esok malamnya baru ajak family.. coz ibu aku kurang sket makanan ala2 eropah  ke Italy ke ni.. ibu ku lebih suka makanan Timur yg bercirikan kesopanan dan kesusilaan... gitu la gayanya.. hehehee... tapi yg aku herankan, Pizza Hut ibu aku suka la sangat plak.. maybe aku rasa, Italian food yg bercirikan banyak cheese ni, ibu aku cepat muak kot.. pizza kat cheese dia biasa2 jer... xpala... yg penting ibuku happy dan semua pun happy menikmatinya...

sehari awal, hubby & aku test makan dulu...

belakang hubby yg amik order tu, itula owner The Grato.. 
Chef Nasir xsalah aku nama dia.. memang sporting.. memang sedap dan murah ok..  kalo makan kat SR spageti dah kena 1pinggan RM20 ok..

Aku order Seafood Pasta Carbonrara : RM 8.90 
(pedas sket.. yg ni kena minta tau nak pedas/tak)

Hubby order Lamb Chop & Pasta : RM 12.90



Terliuqqq tak ??? heheheee:P


Menu2 dia.. tinjau2 la k.. sori The Grato for sharing menu to public.. :)


muka keriangan kerana kepuasan makan yg mustahak.. hehehee:P
erkkk kenyang beb...


Keesokannya... aku bawa semua orang plak..(26/04/13)

mama & Qari buat Gwiyome ker?? hehehee:P 

Dasyattt kan orang beratur.. memang sedappp weeiiii.. wa tak tipu...

kali ni semua ada.. kitaorg semua lain2.. nak try semua... tapi yg pasti aku memang suka order Carbonara Spagethi Seafood pedas sket...


yang penting Qari pun suka...

dan seterusnya xtau brapa kali dah kami g makan.. lebih 5x kot.. Rasa tetiba tekak nak makan carbonara dan malas nak masak, aku pun just bersuara pada hubby... heheheheee:P yg seterusnya xda dah nak amik gambar, coz biasala ipad aku ni bila kat kedai makan, dah jadi Hak Milik Qari :P

jom kita terjah website The Grato..
Facebook The Grato - Bandar Baru Bangi

1. The Grato, Seksyen 3, Bangi:
    No.12 Jalan 3/7, Seksyen 3, Bangi Perdana, Bangi
    017-665 6601

2. The Grato Plus, Seksyen 7, Bangi (cawangan):
    Restoran Suasana Bangi, Seksyen 7, Bandar Baru Bangi

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D