Nuffnang Ads

Tuesday, September 6, 2011

info trafik LLM..

uiiittttt.. biasala kalo dah nama balik raya.. kompom penang - kl jalan jammed gler time musim2 perayaan ni...

Aktiviti biasa di umah mentua kat penang, kalo xda keja yg perlu dibuat @ mereka semua tdo.. aktiviti aku ada lah buat blog..fb.. tgk info trafik LLM.. mmg baguz info trafik LLM ni, kita boleh tau kejadian jammed utara-selatan.. korang boleh check try tgk... 

Aku ni jenis xsuka tdo siang, kalo sekali aku dpt tdo siang, aku akan tdo puas2 sampai ke senja la gamaknya baru bangkit.. itu yg payah kalo aku dpt tdo siang.. kalo tdo sekejap sgt, kompom aku akan sakit kepala.. huhuuu... itu gagahkan mata buka internet... boleh ber fb & blog sekali.. xpun men games jer.. hahhahaaa:D


info trafik LLM


Kami sekeluarga balik dari penang ke KL kul 1++ pagi.. smpai semenyih kul 6 pagi.. hantar kakak ipar kat Oakleaf Bukit antarabangsa dulu... Nasib bek balik tgh malam, keta pun byk gak.. Tapi, xda la sampai jammed... Kalo balik siang mesti kompom sangkut jammed.. xsanggupp.. huhuuu

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D