Nuffnang Ads

Tuesday, September 20, 2011

L to M to S...

xda apa yg menarik nak cter ari ni.. yg best today, keja kat opiz xda.. coz big bos g site project kat utara.. asst bos pun bercuti g oversea.. so, aku mmg xda keja.. shukaa nya saya.. hehehehee:P

Keja aku ari ni dok mlayan copy movie la.. Boleh layan cter Sekali Lagi.. Cter ni boleh la .. tapi yg best , suka sgt budak tu Mya Sarah.. tomeiii nya... Bestnya kalo aku dapat gugurl anak aku.. mesti cutee... hehehee:)

Then boleh plak layan cter Hantu Bonceng.. Walaupun cter ni aku dh tgk wayang dgn en.suami.. Baru aku perasan, member aku cter Zizan kutuk Rasulullah.. Mcmana aku xperasan masa tgk cinema ari tu??? Tgh isu panas skrg Zizan ni.. memang la ko kelakar.. Tapi cakap biar bertapis sket.. Kan skrg dah memalukan diri sendiri.. cakap ikut suka, tanpa ber pk dulu... huhuuu

okla... malas nk cter pasal movie2 ni.. artis2 ni.. biasala suka bikin gempakkk!!! Esok lusa senyap la balik.. Dunia entertainment...

Hari ni dah 22 Syawal.. sekejap jer nak abis Raya... Aku pun ada perubahan sket.. Maybe Saiz aku dah bertukar.. terima kasih hubby yg banyak membantu ku... Yg plg penting disiplin aku... Makan tetap makan.. Aku still makan byk temankan en.suami aku makan apa shj.. Tapi berwaspada la... Jangan memudaratkan diri.. hehehee:P

Just berkongsi usaha murni aku .. untuk sape jugak?? utk aku & en.suami juga.. mesti hubby kita rasa syiok n best bila kawan2 dia cakap, "bini ko slim la".. itu yg aku syok sendiri tu... usaha tetap usaha.. itula cikgu pernah pesan.. "Usaha Tangga Kejayaan".. Tapi, aku usaha tak guna tangga.. Aku guna corset Audrey jerrr .. hahahaaa:D Jgn marah yek cikgu.. 

Tapi bagus gak kita slim, baju lama aku boleh pakai lagi.. xperlu membazir buat baju baru.. Baju raya pun boleh beli ready made.. xperlu nak tempah dah.. Okla..Nak tgk pic aku dari Size L to M to S.. Layanzzzz.... hehehee:P

Nak mengutuk aku silakan.. Aku xda amik kisah !!! hehee:D Aku ni keturunan family badan besar2 .. keturunan darah Cina sebelah ibu dan darah Arab sebelah ayah.. hehheee :P


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Gomok kan aku masa ni??? hehehee:D
21 July 2011 (Khamis)



malu tgk gambar i masa ni.. hehehee :P


 Nmpk tak lomak2 berketul2 di perut aku ni .. :P









Nmpk lomak lagi...


hureeyyyy.. kami berjaya dpt tiket Tren naik Bukit Bendera :)


Buncit nya aku???




Besarnya bontot aku masa ni...
 Masa ni jeans saiz 29..

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

NOW !! 

Syukur Al-Hamdulillah...
Jamuan Raya pada 14 September 2011 (Rabu)
Jeans dah boleh pakai saiz 27..















Jamuan raya Cawangan Jalan 2011



Nak tahu macamana aku berubah??? 
Bulan Ramadhan la yg mengubah kan ku segalanya... Bulan Ramadhan la membantu ku bersabar dengan pengertian berpuasa yg sebenar (Rukun Islam).. walaupun menahan lapar & dahaga.. Dengan kuasa Allah swt, akhirnya diriku berjaya menguruskan diri ini..

Syukur Al-Hamdulillah..

Tapi, muka still tembam... Family ku memang jenis pesyenn muka tembam... 
Nak kuruskan muka ni xreti la.. 
Sesiapa ada tips ker??? share dgn aku sekali...

No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D