Nuffnang Ads

Saturday, September 24, 2011

Jamuan Raya Menara PJD.. Tema : Studio Jalan Ampas..

Aku suka btul la setup korang semua nyer bahagian.. Tema Raya 2011 ---------> Studio Jalan Ampas... TAHNIAH dari aku... dan plg best time ni aku kursus.. dapat jemputan lagi... nyum2.. 

Memang grand la uols.. ada classss siott... kalo bahagian aku ada buat, tentu best.. Baby gugurl mesti meletopsss dgn girdle & corset bg ramping pinggang semua mcm ala2 Saloma... Rambut pergi set jambul tinggi2 ala2 saloma & normadiah tu... wow!!! cantik sungguh la korang semua berpensyeennnn.... :) i like !!

Baby boboy plak, mesti segak bergaya dgn kain pelikat sarung di shoulder... auwww.... uiiitttttt.. meletops fuyooo... hahaa:D

Jamuan Raya di Menara PJD pada 
23 September 2011 (Jumaat)

Tema : Koleksi Allahyarhan P.Ramlee

 Vespa ni original tau... Tapi jgn tertipu, Piano tu span jer.. Mcm real kan??

 Set up Ibu Mertuaku Corner...

 Set up Antara Dua Darjat.. Mcm real jer piano ni.. tapi span... Hampir tetipu aku.. Bila duduk, sekali nak jatuh daa.. rupanya span ajer.. hahahaaa.. korang memang hebat la...

 Menu Special di Ibu Mertuaku Corner...

"
"
"
"
"
"


TEMA : Fesyen 50-an.. zaman2 Seniman P.Ramlee with friends.. di Studio JalaN Ampas...




No comments:

Post a Comment

Tq sharing & caring with Web Blog fizura512.blogspot.com. Pihak penulis tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini. Sila beri komen anda.. Mama Abqariz sedia menerima nya & membalasnya.. Sayang uols.. uiiittttt.. :D